Avondvierdaagse + kamp!

maandag 23 mei 2011 |

Haihai! Waarschijnlijk heb je geen zin om zo'n lap tekst te lezen, maar doe het wel even want er staat iets belangrijks in het derde stukje!

Vandaag is de eerste avondvierdaagsedag voor mij. Ik heb er niet heel veel zin in of zo, ik vind het eigenlijk een heel gedoe. Maar ik heb me gewoon opgegeven omdat ik vorig jaar niet meedeed. Mijn moeder was toen behoorlijk chagrijnig, blijkbaar wil ze graag dat ik meedoe. Ze heeft ook wel een beetje gelijk, ik zit best wel vaak op de computer voor mijn blog, girlscene en hyves enzow...

Aan de andere kant heb ik wel weer zin in de avondvierdaagse, lekker aan een sinaasappel met een doekje erom likken en kletsen met mijn vriendinnen. Misschien kan het ook nog wel iets worden. Maar de laatste dag, pff! Ik weet het nog van twee jaar geleden: Ik kon het echt niet meer na vijf kilometer met snoep in mijn handen en aan mijn nek. Dat was gewoon zwaar. De laatste dag is het namelijk tien kilometer, in plaats van 7 en een half. Nu zal ik dat vast beter volhouden, nu ik wat ouder ben geworden!

Verder heb ik nog wat te melden. Het duurt nog even, maar ik ga op kamp! Volgende week, precies volgende week, op maandag. Ik heb er ongelooflijk veel zin in. Vorig kamp met de klas was ook geweldig, vooral de vrije tijd! Omdat we dan de hele tijd flesje draaiden... We hebben zo in een deuk gelegen! Toen deed ik alleen niet mee, zulke dingen doe ik niet snel, ik vind het in één woord ranzig. Hopelijk durf ik deze keer wel, ik zou dan wel trots op mezelf zijn haha! Maar ik zeg het even, dacht ik, want dan kan ik drie dagen niet posten. Ik zal het dit weekend nog een keer mededelen hoor, als jullie het vergeten.

Kussss! Luna

4 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥