Eersteeee

woensdag 11 mei 2011 |

Hallo en leuk dat jullie weer mijn blog bekijken!
Sorry dat ik de hele dag niet gepost heb, maar dat komt omdat ik de hele dag op het voetbalveld stond. We hadden 'schoolvoetbal'. Er waren teams gevormd in de klassen. Groep 7/8 was samengemengd en groep 5/6. We moesten tegen andere scholen maar ons team versloeg alle andere teams, totdat we in de finale kwamen! Nou, die finale speelden we tegen ijzersterke jongens en meiden van een andere school, maar helaas voor hen...

WE ZIJN EERSTE GEWORDEN!




xx, Luna


PS: ik wilde hier een leuke post van maken door er ook nog wat foto's op te zetten van sieraden (hoort er helemaal niet bij maar ja), en een leuke foto die ik zelf had bewerkt, maar mijn moeders mobiel is gewoon *** omdat die foto's niet willen draaien en zo/ heel irritant ik haaaaaaaaaaaat het dus ik ga morgen kijken of ik het alsnog kan doen.

1 opmerking:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥