HNTM en mijn andere favoriete tvprogramma's

woensdag 31 augustus 2011 |

Oh, yes, eindelijk! Alle leuke tv-programma's beginnen weer! Bij leuke tv-programma's denk ik meteen aan Hollands/Benelux/America's Next Top Model, maar ook aan Expeditie Robinson en Glee. Die drie programma's vind ik het allerleukst. Ik mistte ze wel in de vakantie en ik ben erg blij dat ze weer beginnen. Het duurt volgens mij nog wel een tijdje voordat Glee weer begint, maar Hollands Next Top Model is maandag en Expeditie Robinson mórgen al! Echt super!

Maar ook... SpangaS begint maandag weer. Ik ben echt blij dat dat een dagelijkse serie is, want het eindigt altijd op zo'n spannend stuk en dan wil ik zo snel mogelijk zien hoe het verder gaat. Dat kan dan de volgende dag. Ik vind het ook erg leuk dat dat weer begint, met nieuwe acteurs erbij en zo.

Op tv zag ik dat ze bij Hollands Next Top Model op een wiek van een molen moest liggen en dan gingen de wieken ronddraaien. Oh wat lijkt me dat eng.
Je ziet het in dít promofilmpje.



Zoals je al ziet in het promofilmpje:
Weer veel mekkermeiden & bitchfights, fotoshoots & catwalkoefeningen. Ik heb er superveel zin in om het maandag te kijken! Gaan jullie het ook kijken?

En, welk programma vind jij leuk om te kijken (dat binnenkort weer begint)?


Liefs en veel tv-kijkplezier ;)
Luna


3 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Menn, ik heb zoveel zin in Expditie Robinson & Hollands Next Top Model & Wie is de Mol en ik hoop dat bnn Truman weer begint uit te zenden. Haha, zoals je ziet kan ik de TV wel aan laten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ik ga dat echt weer kijken, hollands next topmodel. zo grappig altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh hollands next topmodel is altijd zo leuk ! :D! Ook gtst begint maandag weer , vind ik ook echt super !
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen