De nieuwe SpangaS

zondag 11 september 2011 |

(yep, ik heb een nieuwe header. super is ie he? niet zelf gemaakt, maar iemand van girlscene. ik ben haar echt superdankbaar want ik vind hem echt gaaf! en hij ziet er professioneel uit. en mijn achtergrond en lettertype is ook veranderd. en zo hou ik het nog wel een lange tijd, dat weet ik zeker.)

Ik heb iets van 2 seizoenen SpangaS gezien en ik vond het echt superleuk! Wel heel erg jammer dat steeds de oude leerlingen weggaan, maar dat moet natuurlijk wel, ze gaan ook een keer van school af. En dan komen er weer nieuwe leerlingen op het Spangalis college. We hebben ze al een weekje op tv kunnen zien, maar dit zijn nieuwe SpangaS.



Eén van de vier nieuwe leerlingen is Tinco. Tijdens de eerste week zag je wie Tinco was. De zoon van drama-leraar Reggy. Hij wilde dat eerst geheim houden, maar aan het eind van de eerste week heeft hij het toch aan zijn klasgenoten duidelijk gemaakt.



En dit is Nola. Een flapuit, kun je wel zeggen. Ik vond haar heel grappig de eerste week, en ze werd al snel vriendinnen met Katou. Ik ben benieuwd wat zij nog meer gaat doen en beleven, want ze is wel een heel grappig en aardig meisje.



Dit is Deef. We hebben nog niet zóveel van hem gezien deze week. Hij wilde liever niet geinterviewt worden door Katou, omdat hij een geheim heeft (dat vertelde hij in een filmpje op Spangas.nl). Hopelijk zien we binnenkort meer van 'm en ik ben benieuwd wat voor geheim hij heeft...



En Vallon! Ik vond haar een beetje een raar typetje, ze zei dat ze niet goed Nederlands kon verstaan en ook niet zo goed praten. Maar dat bleek dus later wel. Charley betrapte haar toen ze in het Nederlands tegen iemand aan de telefoon praatte (ja, ik heb het helemaal gevolgd!). Ze waren bijna vriendinnen aan het worden, maar nu wil Charley dus niks meer van haar weten...

Dit zijn alle nieuwe leerlingen! Heb jij de eerste week ook gezien? Wat vond je ervan? Ik vond het in ieder geval superleuk en ik heb erg zin in de tweede week, ik ben benieuwd wat er nu allemaal weer gaat gebeuren!

Heb je vragen voor Tinco, Nola, Deef en Vallon? Woensdag 14 september om 19.20 uur is er een live chat op de SpangaS site! Je kan nu ook alvast je vraag insturen op deze site.

xoxo, Luna

1 opmerking:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Haha grappig! Je header is mooi, met welk programma heb je deze gemaakt ? x

    BeantwoordenVerwijderen