Rrrrrazend!

dinsdag 20 september 2011 |

Carry Slee. Een hele goede schrijfster. Maar een aantal boeken van haar zijn ook verfilmd! Misschien heb je ze wel gezien: Afblijven, Timboektoe, Radeloos en Lover of Loser. Maar nu komt er weer een nieuwe film. Razend heet de film! Waar het over gaat?



Op de site van Razend staat waar het over gaat:
"Razend vertelt het verhaal van Sven die niet erg gelukkig is thuis. Zijn vader drinkt en geeft hem regelmatig een pak rammel. Sven vlucht in het filmen; hij wil regisseur worden. Niemand mag weten dat hij thuis wordt geslagen. Zelfs Roosmarijn niet, op wie hij verliefd is. Het script wordt geschreven door Dick van den Heuvel in samenwerking met Maria Peters."

Ik ben erg benieuwd! Bekijk alvast de trailer, voor de film moet je nog even wachten, op 12 oktober komt ie in de bios.



Kijk ook even op www.razenddefilm.nl.

xoxo, Luna

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. heb het boek al gelezen! lijkt me een erg mooie film!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me leuke film! Leuke muis heb je nu ook op je blog! :)
    Doe je eigenlijk zelf je lay-outs?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Films van Carry Slee zijn altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er een goede film uit. Je hebt een leuke blog trouwens!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh, ik vond dat boek altijd zo leuk! :D

    ik wou ook even vertellen dat mijn blog is verplaatst, het is nu niet meer http://xchantall.blogspot.com maar http://withlovechantal.blogspot.com

    de reden daarvoor staat op mijn blog ;d

    with love, Chantal. ♥

    BeantwoordenVerwijderen