30 days challenge. Dag 8: Mijn dag.

woensdag 12 oktober 2011 |

Zo, laat ik weer even een day challenge doen. Dit keer moet ik vertellen over mijn dag... Nou, daar gaat ie dan.



Vanochtend was natuurlijk weer school! Woensdag vind ik best wel saai, op de laatste drie kwartier na. Dan doen we muziek of drama. Dit keer was dat alleen niet, want we hadden boekenmarkt. Iedereen die wilde ging wat boekjes verkopen. Ik heb er toen toch nog twee gescoord, ééntje zelfs gratis (Maffe Meiden - 4ever maf), en ik heb een dik boek van Jan, Jans en de kinderen gekocht. Ik ben echt gek op die strips! Het duurde wel drie kwartier, die hele boekenmarkt, dus ik was er al gauw klaar mee. Toen ging ik maar terug naar de klas, een beetje lezen en kletsen met mijn klasgenoten die ook al terug waren gegaan. Iets later waren we uit. Wat heb ik vanmiddag gedaan?

Nou, eigenlijk... Niet zoveel. Een beetje achter de computer gehangen, huiswerk gemaakt.
Maandag is het herfstvakantie! Dan ga ik nog veel leuke dingen doen. Ook naar de bioscoop, want ik wil wel erg graag de film 'Razend' zien. Kan niet wachten!

Hoe was jouw dag?

Kus, Luna

4 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wow, heb je maandag al herfstvakantie? Ik moet nog 2 weken wachten!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dan ook al herfstvakantie! Heb er echt super zin in! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje een standaard dagje had je vandaag dus. Ik lees de Jan Jans en de kinderen altijd in de Libelle haha! Echt grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh ik heb echt zin in vakantie ;D

    BeantwoordenVerwijderen