Leuke app: Wordfeud!

dinsdag 18 oktober 2011 |

Misschien heb je er al wel van gehoord, maar je hebt geen idee wat Wordfeud is. Ik had dat eerst ook. Toen zei mijn moeder ook nog eens tegen mij: Download Wordfeud even! Dat deed ik, en al snel werd ik een beetje... Ja, een beetje verslaafd.

Wat moet je doen? Wordfeud is Scrabble, en dat ken je natuurlijk wel. Een beetje woordjes leggen en zoveel mogelijk punten daarmee krijgen. Dit spel kun je met iedereen op de wereld doen. Winnen, winnen, winnen!



Dit is mijn game met mijn zusje. Ik weet echt niet wat 'koener' is, maar hij telde 'm goed en het was best wel wat punten waard.

Leuk? Ja, heel leuk! Ik speel Wordfeud met mijn tante, moeder, zusje, met vriendinnen. Helaas verlies ik wel vaak, maar ík heb ook vaak letters zoals de Q en de Y, grr.

En verder? De app is gratis, gewoon downloaden dus.



Speel jij ook al Wordfeud?

xxx, Luna

10 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Haha, wat een grappig spel! Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel erg leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heee!
    hahah jaaa, ik wordfeud is verslavend he!
    haha voeg je me toe? ; yeahfleur

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is echt heel erg verslavend. :)
    dankje voor je reactie!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het net gedownload, maar ik snap het niet helemaal, help!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoor er zoveel mensen over, jammergeneg heb ik geen iphone of blackberry maar mijn Laura-proof 2 jaar oude samsung star die voor mij genoeg is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha mn zusje is hier helemaal verslaafd aan... ze heeft t voor mij ook al gedownload :p trouwens jou titelbalk (of hoe dat heet..) is super mooi!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel over gehoord. Het lijkt mij ook wel grappig. Ik heb alleen een blackberry en daar is hij volgens mij niet op te dowloaden, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben er verslaafd aan haha! Alleen jammer dat er veel woorden goedgerekend worden die niet Nederlands zijn of niet correct zijn en andersom ook juist woorden die wel Nederlands zijn niet goed worden gerekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is jou naam op wordfeud? (: wij zijn ook fanatiek op de naam xxpaulienn en ManonOui!

    BeantwoordenVerwijderen