Meidendagje!

zaterdag 15 oktober 2011 |

Hee,
Je hebt het vast wel eens gedaan met je vriendinnen, een meidendagje gehad. Nou, ik ook! Gisteren (dat was de rede dat ik gisteren niet heb gepost) nog, met twee vriendinnen, en het was supergezellig. We zijn naar de tante van één van die vriendinnen geweest. Daar hebben we nageltjes gelakt, sieraden gemaakt. Dit zijn onze nageltjes:


De eerste zijn van mijn vriendin, de tweede van mij.

Daarna zijn we naar het huis van die andere vriendin gefietst, daar hebben we gezellig gekletst, en hebben we daarna frietjes gegeten. Toen zijn we daar met z'n drieën blijven slapen. Het was een erg geslaagde middag!

Zelf kun je ook een meidendagje houden. Dít kun je doen.
Net als ons, elkaars nagels lakken en sieraden maken. Je kan ook elkaars haren doen, of elkaar opmaken! Altijd leuk.
Jullie kunnen ook samen een filmpje gaan kijken, of...
Zelf leuke filmpjes maken en op Youtube zetten! Of...
Allemaal knutselspulletjes op de tafel leggen en van alles en nog wat gaan knutselen. Of...
Een high-tea houden. Dat is natuurlijk ook altijd gezellig!

Ik postte pas nog dat ik 75 volgers had. Nu zijn het er alweer 9 meer, echt super. Nog 16 en dan heb ik 100 volgers. Help jij me tot de 100 volgers? Dat zou ik erg leuk vinden! ;)

Oh ja, het is vakantie ook nog. Een weekje. Superleuk! Ik ga niet zo heel veel doen in de vakantie, vooral lekker uitrusten, fijn. Heb jij al vakantie?

Liefs, Luna

3 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Superleuk een meidendag!
    Ik heb het ook wel is gedaan.
    Nagels lakken, opmaken, shoot houden, film kijken, iets bakken, kletsen, tijdschriften lezen.
    Dat soort dingetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk! ik heb dat vandaag ook gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen