Stijlboek: Eerste pagina!

maandag 24 oktober 2011 |

Ik zit op Girlscene, een site waar elke dag weer leuke nieuwe artikelen opkomen, maar waar ook veel meiden op het forum zitten. Ik kijk wel eens in het topic van 'stijlboeken'. Ik vind het echt superleuk om de pagina's van anderen te zien! Een stijlboek is een boek met allemaal fashionplaatjes, en elke keer weer een ander thema. Toen ik zaterdag in Amsterdam was, heb ik daar ook een boek gekocht bij de Bijenkorf. Ik wilde zelf ook gewoon een stijlboek maken! Nou, mijn eerste pagina is af!



Zouden jullie het leuk vinden als ik meer pagina's laat zien als ik die af heb?

Love, Luna

6 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wauw! Super goed gelukt! Ik wil ook weer een tijdje met mijne beginnen, maar ik heb het weer druk met school. Het lijkt me trouwens wel leuk meer pagina's te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke stijlboek ben benieuwd naar meer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan!
    ik zou zeker meer willen zien:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem echt heel leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk gedaan, ook mooi boek heb je ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen