I love: Pannenkoeken

vrijdag 11 november 2011 |

Jaj, het is weer weekend, en wat doen we in het weekend? Juist, leuke dingen, en lekker eten! Oké, ik moet ook wel een beetje huiswerk maken, maar voor mij is dat maar een heel klein beetje. Even terug op dat lekker eten. It's friday, en dan eten wij meestal wel iets lekkers. Dit keer waren het pannenkoeken. Ik heb er maar twee op, maar ze waren lekker, hihi. 


I LOVE... Pannenkoeken!

Hou jij ook van pannenkoeken? Of eet je liever iets anders in het weekend? 

Trouwens, het is ook 11/11/11. Op zo'n dag doen mensen altijd wensen om 11:11, of ze doen iets bijzonders zoals hun trouwdag op zo'n dag. Dat deed ook prinses Máxima, hoorde ik, namelijk op 2/2/2002... Voor mij is het verder wel een normale dag. Ik heb niet iets bijzonders gedaan, of een wens gedaan of zo. Ik geloof daar niet echt in.

Big kiss, Luna

4 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥