Nú in de bioscoop: Twilight Breaking Dawn!

woensdag 16 november 2011 |

Hee allemaal,
Eindelijk! Twilight Breaking Dawn part 1 is in de bioscoop! Ik ben gek op Twilight, ik ben geen doorgedraaide fan of zo, niet dat ik de eerste dag meteen naar de bios ren. Maar ik ga er zeker wel heen! Waarschijnlijk samen met een vriendin, daar gaan we dan nog even een afspraak voor maken... Maar goed, als jij fan bent van Twilight, ga jij er natuurlijk ook heen, omdat: Bella zwanger wordt, Bella een vampier wordt, Bella en Edward gaan trouwen... Oké, dat wil ik echt niet missen, hihi!

Klik snel op 'ik wil meer lezen' voor de trailer!




Wil jij naar deze film?
Xx, Luna

PS: You can translate my blog now!
(pff, mijn geweldige Engels weer)

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuke post! Door die trailer ben ik heel nieuwsgierig geworden :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook gaan.
    Maar geen enkele vriendin van mij kent Twilight, en mijn vriendje is niet voor zo'n soort van films.

    Hopelijk wilt met mijn nichtje met mij gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou persoonlijk niet zo van zulke films haha.
    Iets te onrealistisch voor mij!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kan niet wachten om hem te zien! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er nog geen een gezien dus ga deze ook niet kijken.

    BeantwoordenVerwijderen