Uitslag van de give-away!

maandag 7 november 2011 |


Het is met toch gelukt om vandaag de uitslag van de give-away te geven! Ik had eerst een filmpje, maar ik vind het zo ***, het filmpje doet het natuurlijk weer niet. WRAAAAHH! Bah, echt irritant... Dat was een veel betere manier geweest om de uitslag bekend te maken. En nu heb ik ook geen foto's er van, ofzo... Ik hoop dat jullie wel geloven dat ik het eerlijk heb gedaan. Wil je weten wie er heeft gewonnen? Klik dan snel op 'ik wil meer lezen'!


The winner is... Adiene! :) Ze heeft niet echt een blog waar ze iets mee doet, maar als je op haar naam klikt kom je op haar profiel. Adiene, je hebt gewonnen, congrats! Het pakketje komt naar jou toe.
(Ah, nu vind ik het echt jammer van dat filmpje zeg.)


Liefs, Luna

4 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Jammer, dat het filmpje het niet doet, maar gefeliciteerd Adiene!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Adiene!!
    Jammer dat het filmpje het niet doet, maar ik denk dat anderen wel geloven dat het eerlijk is gegaan hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het filmpje het niet doet zeg! Nouja, misschien volgende keer beter (:

    Gefeliciteerd Adiene, veel plezier met de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen