30 days challenge. Dag 10: Je lievelingsoutfit.

vrijdag 2 december 2011 |

Oké, ik ben een beetje laat met dag 10 omdat ik maar niet kon bedenken wat mijn lievelingsoutfit was. Al mijn kleren vind ik wel leuk, maar de állerleukste outfit, daar kon ik niet opkomen. Deze week kreeg ik een leuk topje van mijn tante, in mijn lievelingskleur: Geel! Oeh, ik hou van geel, echt waar. Waarschijnlijk heb ik nog wel leukere dingetjes, maar deze laat ik maar even zien als lievelingsoutfit! Ik draag dus een geel topje, met een wit vestje, en een heel lekkerzittende broek, en mijn Uggs! Hmm, heerlijk zitten mijn Uggs.


Voor veel mensen is dit weekend Sinterklaas, omdat ze dat niet op maandag willen doen. Wij doen dat wel gewoon, maar dan niet al te laat. Hopelijk kan ik dan nog wel naar moderne dans, want dat wil ik ook niet missen. Ja, ik zal wel zien. Misschien zijn we dan al klaar met Sinterklaas. Ik ben erg benieuwd wat voor cadeautjes ik krijg, haha! Op maandag doen we ook surprises met de klas. Leeeeuk! 

Fijn weekend allemaal! Xxxx, Luna

6 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Superleuke outfit, en veel plezier met sinterklaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke outfit! wij doen geen surprises meer op school, jammer...
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit! :) IK heb ook altijd een favo outfit en die trek ik dan altijd vaak aan. Totdat ik weer een nieuwe outfit heb die mijn favo is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke outfit! hou van de kleurencombinatie

    BeantwoordenVerwijderen