Leuke app: Doodle Jump

dinsdag 20 december 2011 |

Een nieuwe leuke app! Doodle Jump. Ik denk dat je de app wel kent. Niet? Dan moet je 'm snel op je smartphone zetten, want het is een hele leuke (en verslavende) app.

Jumpen in de jungle!


Wat moet je doen? Doodle Jump: De naam zegt het al een klein beetje, je moet gaan jumpen. Jumpen, springen dus, op de balkjes die je in beeld ziet staan. Als je er ééntje mist val je, en dan ben je af. Onthoud dat je onderweg nog wel wat obstakels kan tegenkomen: Monsters, ufo's en zwarte gaten. Je kan dus door verschillende dingen af gaan. Op de monsters kun je wel schieten, zodat ze weggaan, gelukkig!

Leuk? Hihi, jaaaa. Ik heb het een hele tijd niet meer gedaan maar ik doe het sinds kort weer, erg leuk.

En verder? Je hebt een lite versie, gratis dus. Maar ook een full versie, waar je dus voor moet betalen. Zelf heb ik de versie waar je voor moet betalen, dat is veel leuker dan de gratis versie. Wat is er anders? Met de lite versie ga je op één punt af (geloof ik hoor). En anders kun je gewoon doorgaan totdat je echt af bent. Met de full versie heb je ook meerdere thema's. Dat maakt het spel veel leuker.



Ken je de app? Wat vind je er van? 

Liefs van Luna

6 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik vind het wel leuk maar kan z'n spelletje niet de hele tijd doorspelen. Gewoon even is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen (:
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik heb hem ook, hij is super leuk! Maar is ie nieuw dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het wel, jammer genoeg heb ik alleen geen geld staan op mijn iPod dus ik kan hem niet uploaden.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen