Happy Valentines Day

dinsdag 14 februari 2012 |

Nu iedereen over Valentijnsdag gaat bloggen, doe ik ook maar even mee. Een paar mooie inspiratiefoto's zijn het vandaag, en... Hoe vier ik Valentijnsdag? Eerst had ik het idee om briefjes op te hangen, zoals op de foto hieronder. Hartjes, en teksten zoals 'Happy Valentines Day' en 'I Love You'! Nu heb ik er toch wat minder zin in om dat allemaal te gaan doen, maar ja, toch best grappig? Ik vind Valentijnsdag niet echt heel leuk hoor, het is voor mij een doodnormale dag. Ik heb ook niemand, dus wat zou ik moeten doen? Ik krijg ook geen kaartje... Sniksnik (nee, grapje).

Foto: Weheartit

Okee, ik geef toe dat het ook wel wat heeft. Het is de ideale dag voor liefjes, die samen iets leuks kunnen gaan doen. Jongens en meiden die verliefd zijn kunnen nu actie ondernemen,  ze kunnen een kaartje sturen naar zijn/haar crush. Dat is toch ook wel weer leuk? Het is gewoon de dag van de liefde!
Foto: Weheartit

Foto: Weheartit

Foto: Weheartit

Foto: Weheartit

Foto: Weheartit

Is dit voor jou ook een gewone dinsdag? Of is Valentijn voor jou bijzonder?

Love, Luna

11 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Het is voor mij een doodnormale dinsdag. Vind Valentijnsdag nergens op slaan, als je een stel bent moet je gewoon altijd lief voor elkaar zijn en niet alleen maar op Valentijnsdag. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij is het ook een doodnormale dinsdag haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuke foto's heb je opgezocht en trouwens wel een leuk idee om briefjes overal op te hangen. Misschien ga ik dat nog wel doen!

    xx Liddie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gewone dinsdag voor mij!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke inspiratiefoto's!
    ik vier geen valentijnsdag en voor mij is het ook gewoon een normale dag.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. normale dinsdag, al heb ik wel 2 rozen gekregen van mijn allerliefste vriendinnetjes (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto`s!

    Ik ben overgestapt naar wordpress, zouden jullie me weer willen volgen op:
    www.MySuperSweetLife.com

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! Ik doe niet aan valentijnsdag, maar toch een fijne dag toegewenst! Ik volg je hoor. Kom je ook eens op mijn blog kijken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's!
    Voor mij was dit wel een gewone dag, maar morgen ga ik mijn cadeautje geven aan m'n vriend :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's!
    Ik ga je volgen, je heb een leuke blog!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Valentijn is sowieso voor mij bijzonder omdat mijn oma op valentijnsdag 2002 is overleden, dat was gisteren dus alweer 10 jaar geleden! dus daar stonden we gisteren extra bij stil natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen