Verjaardagscadeaus!

donderdag 2 februari 2012 |

Brr, wat is het koud buiten, niet normaal. In de pauze wilde ik nog binnen blijven, maar, gesnapt, dus ik moest naar buiten. Wat een kou, ik hou er niet van! Maar ja, zoals jullie misschien weten, was ik gisteren jarig. Ik heb veel felicitaties gekregen. En ook op Hyves, Twitter en op mijn blog. Bedankt allemaal! Ik heb ook wat cadeaus gekregen en ik ga jullie een paar cadeaus laten zien. Natuurlijk niet allemaal, maar wel een paar, kijk mee!

Oeh yeah, een OPI lakje! Dit is mijn allereerste nagellakje van OPI en ik vind 'm supermooi.

De nieuwe cd van Beyoncé, 4. Hier ben ik ook heel blij mee, want er staan hele mooie liedjes op!

Ik was echt heel blij met mijn moustache ketting die ik ook kreeg! Hij stond op mijn wishlist en ik vind 'm superstoer. Hij staat heel grappig!
Jihaaaa, deze stond ook op mijn wishlist. Ik ben er al in begonnen en het boek is heel overdreven, maar zeker wel leuk.
Een vrolijke tas! Ik ga 'm denk ik gebruiken voor dansles of gym.
Dat waren dus een paar van mijn cadeautjes.
Xx, Luna

25 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat heb je leuke dingen gekregen! Het lakje van O.P.I. is erg mooi :) Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke cadeaus! het lakje is idd erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een geweldige cadeaus! Vooral die CD van Beyoncé...geweldig! :)

      Verwijderen
  3. Wat heb je een leuke dingen gekregen!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor! Ik ben ook bijna jarig! ;):):):)
    x Leila in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeaus allemaal!! Vooral die ketting...

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kadootjes! Die nagellak en die ketting! I love it! Op de achtergrond, is dat een placemat ? Waar heb je hem gekocht, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, nee dat is een tafelkleed! Geen idee waarvan.

      Verwijderen
  7. Nog een geweldig verjaardag! Ik word ook 12 maar dan wel in april ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah, wat een leuke dingetjes zeg! Dat OPI lakje is echt prachtigg <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke ketting en de nagellakkleur is ook echt mooi, weet zeker dat het je mooi zal staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen! Dat lakje is zo mooi! En die CD wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kadootjes zeg! Nog gefeliciteerd!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. echt super cool dat je een lakje van O.P.I hebt gekregen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke cadeaus ! Dat lakje is erg mooi en de rest van de spullen ook!
    Nog gefeliciteerd ;)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke cadeaus, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag heb gehad. En wat is die mustache ketting leuk zeg, grappig voor op de foto haha!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie cadeautjes voor die tas, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke cadeautjes, dat lakje vind ik vooral heel mooi en die snorrenketting is super!
    xliefs'

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke cadeaus! O.P.I heeft echt leuke lakjes.
    En nog gefeliciteerd trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog gefeliciteerd!
    En leuke cadeau's!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen