Welcome To Roosywood

zondag 12 februari 2012 |

Dat was best een drukke dag vandaag! Een beetje laat, maar er is toch nog een post van mij, over het lakje 'Welcome To Roosywood' van Catrice. Gisteren kocht mijn moeder het lakje, met nog drie andere lakjes erbij. Ik wilde meteen deze opdoen, want ik vond 'm toch wel heel mooi. Het is een beetje paarsig, maar soms lijkt ie ook wel bruin, in elk geval zo zie ik het. Op de foto zie je mijn gelakte nagels. Sorry dat het weer niet mooi is, maar ik kan gewoon niet nagellakken, hoeveel ik ook oefen. Oké, het wordt wel beter, maar het is nog niet mooi. Ik vind de kwaliteit van deze foto trouwens wel mooi. Met mijn iPhone gemaakt! Haha, wat een wonder.


En hoe was jullie weekend? Balen jullie ook altijd zo op zondag dat het weer bijna voorbij is? Ik wel, ik heb helemaal geen zin in school, maar het moet, tsja. Tot morgen weer (waarschijnlijk)!

Love, Luna

9 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuk kleurtje! En nagels lakken is idd lastig dat had ik in het begin ook. Maar oefening baart kunst! Je zult merken dat het op een gegeven moment steeds beter gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje Luna! En ik vind anders dat je het lakken helemaal niet slecht doet hoor! Hoe meer je oefent, hoe beter het wordt, echt waar! En dankjewel voor je superlieve reactie, dat waardeer ik echt heel erg! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur! En hoe meer je oefent, hoe beter je nagellak kunsten worden ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik ging er morgen ook een review van schrijven :D Maar super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur! Haha ik heb ook zo'n irritant iets met nagelslakken, ik kan mijn linkerhand wel, maar andersom helemaaaaal niet. Dat is echt heel irritant met nailarts enzo, omdat ik dat dan altijd maar op 1 hand doe, en dat ziet er heel raar uit :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een mooie kleur, ik heb vandaag ook eventjes mijn nagels gelakt :)

    BeantwoordenVerwijderen