Outfit: Camera top

zaterdag 24 maart 2012 |

Vandaag is er dan weer een outfitpost. Ik draag een topje met een vestje en een spijkerbroek. Niet heel bijzonder, maar het topje is best leuk, ook al heb ik 'm niet vaak aan. Er staat een camera op. Zie snel mijn outfit voor vandaag!




Hopelijk hebben jullie een beetje een leuke dag. Mijn dag kan niet meer stuk, want ik ga vanavond naar de Hongerspelen. Ik was even bang dat ik niet maar mocht, maar gelukkig wel! Daar heb ik erg veel zin in! Wat gaan jullie nog doen dit weekend?

22 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat een leuk topje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk topje met dat camera printje erop =P! Veel plezier bij de hongerspelen =]! Dit weekend ga ik waarschijnlijk heel veel leren en vanavond nog even naar een pannekoeken restaurant ^^!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat shirt is echt heel leuk! Veel plezier bij de Hongerspelen, ik ben benieuwd hoe hij is! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah wat een super leuk topje heb je aan!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke top zeg! Heel veel plezier bij de Hongerspelen.

    Liefs, Mariette
    PS. Ik heb een winactie op mijn blog, doe je ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie shirtje! Veel plezier bij de film. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke top!
    veel plezier bij de film,
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke top, waar heb je hem vandaan? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat weet ik eigenlijk niet, mijn moeder had 'm op zo'n site gekocht. Hij was in elk geval niet duur.

      Verwijderen
  9. Super leuk shirtje ! En dankjewel voor je lieve reactie ♥

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een suuuuperleuk T-shirt ! Dat vestje is er ook heel leuk bij!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw echt een leuk shirtje! Waar heb je die gekocht? :)

    BeantwoordenVerwijderen