Cake in 10 minuten

zondag 1 april 2012 |

Wat leuk dat al zoveel mensen meedoen met mijn give-away. Je kan nog mee doen, hoor! KLIK HIER OM MEE TE DOEN. Ik sluit 'm nog wel een keer, misschien over een weekje? Nou, ik vind het in elk geval erg leuk dat er al zoveel meedoen, maar daar moet ik niet de hele tijd over door gaan kletsen, want ik wilde vandaag een receptje online zetten! Dat heb ik nog nooit gedaan, gewoon omdat ik het niet zo leuk vind. Maar deze móest ik delen, omdat het gewoon een geweldig recept is. Voor een Nutella-cake. Ik had 'm gezien in de Tina en vond 'm zo leuk dat ik 'm meteen ging doen, en het duurde maar 10 minuutjes. Ideaal!

Het moet in een beker. Die van mij was duidelijk te klein, want hij zat helemaal onder.

Wat heb je nodig?
4 eetlepels zelfrijzend bakmeel
4,5 eetlepels suiker
1 ei
3,5 eetlepes Nutella
3 eetlepels melk
3 eetlepels olijfolie
3 eetlepels cacaopoeder

Zo maak je het:
Stap 1. Al die ingrediënten doe je in een GROTE (had ik ook moeten doen) beker (hij moet wel in de magnetron kunnen).
Stap 2. Dan is het de bedoeling dat je alles goed door elkaar roert! Ook op de bodem moet het goed gemengd zijn. Wanneer je een smeuïg papje hebt, kan hij in de magnetron.
Stap 3. Stop de beker met het mengsel in de magnetron. Hij moet op de hoogste stand, 2 minuten en 30 seconden lang.
Stap 4. Als de cake klaar is, kan je er nog poedersuiker bovenop doen. Ikzelf heb dat niet gedaan, maar blijkbaar is het lekker! En dan: Eet smakelijk!
Bron: Tina

Ik heb nooit echt zo'n zin om twee uur te kokkerellen. Heb jij dat ook? Dan raad ik dit zeker aan. Je hebt het ongelooflijk snel gedaan. En na de 10 minuutjes cake maken heb je echt iets heerlijks om op te eten! Het was echt heel lekker, gewoon een échte chocoladecake en dat zo snel! Zou jij dit wel willen maken? Kus, Luna

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Mmm, dat ga ik zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh lekker. als je geen nutella hebt kan je het dan ook met chocolademelk poeder doen. haha. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ga het zeker eens proberen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende het al, is inderdaad lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw lijkt me super lekker. Ik ga hem vanavond eens uitproberen.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er (ondanks dat er nogal wat geknoeit is) erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow! delicious!

    xo
    www.aroundlucia,com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super lekker zeg!!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker! Ik ben dol op Nutella!

    Ik ga dit zeker nog maken :D

    x'Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Luna!

    Wat ziet dat er lekker uit!
    Ik wilde je even laten weten dat ik je veranderingen in het interview verwerkt heb!

    Liefs,
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh, lijkt me toch zo lekker ik ga het echt proberen!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt super lekker, heb het net gemaakt!
    Ik heb er wel iets minder suiker in gedaan, anders wordt het te zoet.
    Bedankt voor het recept! =)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je dat hebt gedaan! Graag gedaan hoor! (=

      Verwijderen