Circus

donderdag 19 april 2012 |

Circus, tralalala. Ja hoor, het is weer zover. De olifanten staan te tetteren naast mijn huis. De kamelen. Honden. Ik heb niet meer dieren gezien, blijkbaar is het circus niet zo spetterend als vorig jaar. Of ik heb ze gewoon nog niet gezien. Jaarlijks is er circus op een veld dat naast ons huis ligt. In die tijd komen er zó veel mensen die ik anders nooit zie. Haha. Je kan daar gewoon naar de dieren kijken tot ze gaan optreden... (gratis dierentuin). En natuurlijk zijn we daar altijd bij!


Luie kamelen.

Ga jij wel eens naar het circus?
PS: Sorry voor deze korte post, veel inspiratie had ik niet dit keer! Ik ga het goedmaken hoor, de volgende wordt langer!

11 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Hihi, superleuk! Eigenlijk ga ik bijna nooit maar vind het wel leuk ;)

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha wat leuk! ik ga nooit naar het circus omdat ik clowns haat, hihi. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, bij ons is ook vaak een circus naast de sporthal! Alleen ga ik er eerlijk gezegd niet heel erg vaak heen, maar misschien moet ik dat vaker doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa! :) Elke het Kerstwintercirus in Eindhoven! Blijft super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kamelen zijn cool, haha! Nee, ik ga nooit naar het circus...
    liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha wat leuk dat dat zo in de buurt is! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier in de stad was er circus op dinsdag, ze kwamen op maandag en waren alweer weg op woensdagochtend. Toch is het altijd leuk om te zien, al ga ik er niet heen. Het is erg duur...
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lachen dat het naast huis is! Ik ben ook wel eens naar het circus geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah super leuk hihi! Ik ga eigenlijk nooit naar het circus hihi!

    BeantwoordenVerwijderen