Notebook en stijlboek bladzijdes

maandag 21 mei 2012 |

Oké dann... Gisteren had ik gezegd dat ik al wat bladzijdes in mijn notebook heb gevuld. Die laat ik vandaag even zien. Ik weet niet of ik dat vaker ga doen, als je dat niks vindt, mag je het zeggen! Ook heb ik een bladzijde in mijn stijlboek gemaakt gisteren. Het thema was dit keer groennnnn. Ik heb dat altijd wel een mooie kleur gevonden, mijn blog is ook helemaal groen! Dit zijn de bladzijdes uit mijn notebook en mijn stijlboek...

Ik wil echt leuke bladzijdes hebben in mijn notebook. Mislukt er iets? Weg bladzijde! Tja, ik vind het wel een beetje moeilijk met zo'n notebook, het kan heel snel mislukken. Als je iets met stift doet, gaat het niet meer weg, dus je moet wel oppassen. Je moet ook niet alles er uit scheuren, dan hou je geen pagina meer over. De bladzijde hierboven, met 'I love England', die ga ik er sowieso níet uitscheuren, hihi.

De volgende twee! Die klodders nagellak op de eerste pagina, heb ik ook echt met nagellak gemaakt. Ik vind die ook wel leuk geworden. De tweede bladzijde is ook goed gelukt, al zeg ik het zelf!
 
Hoe vinden jullie deze twee? De eerste is een beetje licht, die kun je ook niet supergoed zien, ik heb 'm ook met potlood gedaan. Ik vind 'm wel grappig. Oortjes met muzieknootjes! En de tweede bladzijde, daar ben ik ook blij mee. Zes jurken, en de kleuren lopen zeg maar een beetje over.
 
Feather... Oftewel veer!
 
En dan gaan we naar mijn stijlboek! Dit is een deel van de bladzijde. Wat een mooie groene jurken!

De hele bladzijde.

Vanavond loop ik de avondvierdaagse... Ik heb er nu wel zin in, lopen is best wel lekker. Er zijn wel dingen die ik minder leuk vind aan de avondvierdaagse: Liedjes zingen. Onze klas is altijd heel enthousiast met liedjes zingen (nee dus). Op de laatste avond moet het wel, anders krijg je geen snoep, waar het bij sommige kinderen wel om draait. Snoep is leuk, maar dan komt alles wat je er af hebt gelopen er weer bij, whaha. Het is niet echt nodig. Ik eet het ook nooit op. Ik heb nog veel snoep van afgelopen jaren avondvierdaagse gewoon ergens op mijn kamer liggen. Loop jij de avondvierdaagse/ heb jij vroeger meegelopen? Wat vind je van de bladzijdes in mijn notebook/ stijlboek?

22 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat een leuke bladzijdes, erg mooi gemaakt! En creatief!
    Ik liep vroeger altijd mee met de avondvierdaagse, maar snoep is inderdaad niet het belangrijkste!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof! Lekker creatief ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd van dat soort notitieboekjes, gewoon lekker alles tekenen/plakken wat je leuk vind. : ) (Ga je in de eerste alleen maar tekenen of ook dingen in plakken?)

    Je stijlboek vind ik al helemaal geweldig, wat een supergaaf idee zeg! (+ Ilove groen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm, tsja. Ik denk dat ik ook nog wat ga plakken.
      Maar aangezien ik dat in mijn stijlboek al doe, ben ik nu veel bezig met het tekenen (;.

      Verwijderen
  4. Wat een leuke bladzijdes! Ik vond de avondvierdaagse altijd zo leuk. We liepen met de hele klas, en iedereen zong vrolijk mee. Je had ook altijd zo´n citroen met zo´n pepermuntje erop, en dan een zakdoek eromheen, om aan te likken (haha, dat wou ik even vertellen).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. avondvierdaagse is zóóóóó nice!
    Je hebt echt een leuk boek (:

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke boeken! Ik heb zelf ook een notebook, durf er alleen niet zo goed in te beginnen,omdat ik bang ben dat het mislukt..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien! Lekker creatief. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauww heel leuk! Ik moet er zeker ook weer eens iets in doen, heel lang geleden. Maar straks vakantie en dan heb ik de tijd ervoor :D

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo creatief! echt leuk om te zien! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ahhh dat ziet er allemaal echt heel erg leuk uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel leuk uit, vooral die van play the moments!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat stijlboek doe je enorm leuk! Heel erg crea!

    - Marlijne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. echt heel mooi gedaan in je notebook en stijlboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die veer vind ik erg mooi getekend! en je stijlboek is ook erg mooi!
    Ik liep vroeger ook altijd de avond vierdaagse ik vond het altijd zo leuk!
    wij kregen de laatste dag altijd een ijsje,haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt echt geluk dat je zo veel tijd hebt om deze dingen te doen, ik vind je stijlboek pagina erg leuk geworden!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw dat heb je echt heel erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk om te zien!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk, zoiets doe ik ook wel eens.

    BeantwoordenVerwijderen