Outfit: Nieuw hemdje

woensdag 27 juni 2012 |

Lovely readers, de laatste tijd gaat mijn inspiratie een beetje weg en op school is het ook totaal niet leuk. Daarom heb ik wel zin in de vakantie. Nu maak ik een outfitpost, hopelijk vinden jullie dat een beetje leuk. Zó bijzonder is mijn outfit van vandaag niet maar ik heb wel een erg leuk hemdje aan die ik net heb. Ik vind 'm heel schattig. Hij is wat langer, dus ik heb er een spijkerlegging onder aangetrokken. En mijn witte vestje. Wat vind jij van mijn outfit?




M'n haar zit eindelijk eens mooi (not).

Dalijk ga ik even naar de stad met mijn moeder. Er is nog heel even tijd, in deze drukke middag. Ik ga kijken voor schoolspullen en voor nieuwe schoenen. Ik heb namelijk helemaal genoeg van mijn Vans die nu ook nog eens kapot gaan. Wat ben ik weer lekker vrolijk, haha. Nee maar af en toe heb je gewoon een pesthumeur ;). Morgen de eindmusical doen. Mijn ouders, opa en oma, oma en tante en oom komen kijken. Nogal wat mensen! Ik hoop dat het goed gaat. Kus, Luna.

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Het is inderdaad een super leuk hemdje :)
    En je hele outfit vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. staat je echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hemdje is erg leuk! Veel succes met de eindmusical! Geniet ervan, dit is echt een van de leukste dingen in je basisschooltijd (lang woord, haha) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet er echt super lief uit en je truitje is idd very CUTE !! :)

    Je blog is echt leuk ik ben nog ff aan het doorlezen !

    Ondertussen heb je er zeker een volger bij :)


    Liefs,

    Janice

    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh jij bent zooooo schattig!
    en je outfit is heel leuk, hihi.
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hemdje, en veel plezier in de stad! Haha mijn Vans gaan ook al kapot, best wel slecht eigenlijk :( Maarja, veel plezier ook morgen met de eindmusical, het gaat vast goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig! Heeel erg veel succes met je eindmusical. Ik weet nog dat ik dat moest doen, dat was echt leuk joh! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je vestje heel leuk! :) En heel veel plezier met je musical, daar heb ik ook altijd nog leuke herinneringen aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke outfit! Vind je vestje heel schattig,haha:)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb ook zoooooo'n zin in de vakantie! :D

    BeantwoordenVerwijderen