Weekend picture (XL) #10

zondag 8 juli 2012 |

Ha lezers, dit is alweer weekend picture numero 10. En wat betekent dat? Een XL versie! Hier dacht ik al langer over na, maar nu dacht ik het is de tiende weekend picture dus vandaag doe ik de XL versie. Wat bedoel ik met de XL versie? Ik laat dit keer niet één plaatje zien, maar meerderen. En hoe kan het ook anders, het zijn vakantie/zomerplaatjes! Want ik heb net vakantie gekregen en ik geniet er nu al van. Klik op 'read more' voor de weekend picture... ehhh weekend pictureS!








Wat een lieve foto's allemaal hé, hihi. Nou dat was wel eens leuk, een weekend picture XL! Vinden jullie ook niet? Nu gaat er wel lang geen weekend picture komen, omdat ik woensdag al op vakantie ga. Ik ga twee weken weg dus dan komt er lang geen bericht op mijn blog. Ik ga nog wel even bekijken of ik wat kan inplannen met de oude Blogger-interface, dat zoek ik nog wel even uit. Verder zit ik ook nog te denken aan of ik ga stoppen met de weekend picture, omdat ik het niet meer zo origineel vind. Misschien start ik nog een nieuwe rubriek, of de weekend picture blijft bestaan. Daar ga ik nog wel over denken na de vakantie. Morgen en overmorgen komen er waarschijnlijk nog posts, voordat ik op vakantie ga! Bye!
Beeld: Weheartit

14 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Aah! :)
    Echt super leuke foto's! Krijg er een echt zomers gevoel bij!
    X leila in wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke afbeeldingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuke foto's! vooral die laatste ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke foto's, lekker zomers!

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke plaatjes. Alvast heel veel plezier op vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne plaatjes, hebben we toch nog ergens een zomergevoel! Fijne vakantie alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, en veel plezier op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. veel plezier op vakantie!
    En de foto's zijn inderdaad heel schattig en ook wel veelbelovend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je blog super leuk! Ik ben nog nieuw op blogspot dus ik heb een vraag: Hoe kan ik je volgen (buiten bloglovin)? Normaal staan de volgers op het blog, maar die zijn bij mij opeens verdwenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De foto met de ijsjes zijn super sweet..
    Check mijn blog en laat een reactie achter..

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen