015 - Top 5 tijdschriften

woensdag 1 augustus 2012 |

Het is tijd voor dag vijftien van de 30 days challenge! En dat is... Mijn top 5 tijdschriften. Eerlijk gezegd heb ik maar vier echte favo's. Nummer vijf vond ik moeilijk te bedenken, dus die heb ik leeggelaten, hihi... Ik kon echt niet kiezen. Het HOI-tijdschrift wilde ik wel op vijf doen, maar 'Grazia' ook en de CosmoGirl! of de Girlz. Dit is dus eigenlijk een top 4.



1. Let's start with number one! Welk tijdschrift vind ik het allerleukst en koop ik het liefst elke keer? Dat is Flow Magazine. Een tijdschrift voor volwassenen, dat wel, maar ik vind het hartstikke leuk. Mijn oma koopt het vaak en dan lees ik het ook. Ik vind de verhalen die er in staan altijd leuk, maar ik word vooral blij van hoe het blad eruit ziet. De papieren, afbeeldingen, en dingen die bij het blad zitten zijn altijd zo fijn: Dáár word ik blij van! Om Flow Magazine in mijn handen te hebben en er zo door te bladeren. Dat klinkt heel raar, maar het is wel zo. Het tijdschrift zit gewoon zo mooi in elkaar en is ook duur, maar dat is het gewoon helemaal waard. 2. Op naar twee! Ook een tijdschrift voor volwassenen, de LINDA. But I love it. Ook hierbij is de vormgeving mooi. Het is heel netjes, mooi. Maar ik lees 'm voor de vaak geweldige artikelen: LINDA. staat sowieso op nummer twee! 3. Ja hoor, ook nog een tijdschrift die niet voor volwassenen bedoeld is. De HITKRANT is een meidentijdschrift die ik elke donderdag op de mat krijg. Er staat een heleboel in om te lezen, en het is altijd leuk. Daarom koos ik ervoor om abonnee te worden op de HITKRANT. Eigenlijk had ik eerst tien nummers genomen omdat het zo goedkoop was, toen baalde ik dat het stopte dus nam ik gewoon een nieuw abonnement. I loooove HITKRANT. 4. Op de Tina ben ik al erg lang geabonneerd, en staat op vier in mijn lijst. Ik denk dat ik al drie jaar of zo een abo heb. Er staan ontzettend leuke strips in, soms gaan er wat weg en komen er nieuwe bij, maar ik lees de Tina erg snel uit omdat ze zo leuk zijn. Ik ben hier gewoon al zo lang op geabonneerd en het wordt misschien een beetje kinderachtig als ik mijn abonnement nog heel lang hou, maar ik stop er voorlopig nog niet mee.

Vertel me jouw top vijf!
Beeld: Eigen foto

9 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat leuk! Ben ook dol op Hitkrant ;D Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ! Ik vind hitkrant, cosmogirl en dat soort tijdschriften altijd heel leuk ! Maar Flow lijkt me ook heel leuk. Op Tina heb ik ook héél lang een abonement gehad, maar daar ben ik na 4 jaar toch maar weer mee gestopt; tijd voor iets anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind de Hitkrant ook leuk! Mooie layout! x.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! En een leuke nieuwe lay out! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel! Ik lees eigenlijk op het moment alleen de Cosmogirl haha (: En de flow wil ik super vaak kopen, want die ziet er idd super leuk uit, maar ik vind de prijs veel te duur voor een tijdschrift!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De Flow, Cosmogirl, Linda zijn toch wel mijn favorieten. Soms de Elle ook nog :) Maar ze zijn altijd zo duur...
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meestal lees ik boeken of kijk ik op fashion en beauty sites online. Maar als ik een tijdschrift zou moeten kiezen kies ik toch voor Cosmopolitan. Een heel leuk tijdschrift is dat! Leuke post!

    XO

    http://newfashionlifestyle.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah leuk! Mijn favoriete tijdschrift is CosmoGirl en dan Hitkrant. Verder heb ik een abonnement op het Amerikaanse tijdschrift Seventeen (wat ik ook erg leuk vind). Ennuuh... de Donald Duck blijf ik nog steeds geniaal vinden :P

    Je blog is trouwens heel leuk!

    Liefs Fien

    BeantwoordenVerwijderen