Pink dipped

zondag 14 oktober 2012 |

Bedankt voor al jullie reacties op mijn do's en don'ts post, ik werd er weer erg blij van zoals altijd. Gisteren heb ik foto's gemaakt van mijn nieuwe kleur dip dye, roze! Ik had al gemeld dat ik een nieuw potje had gekocht en mijn moeder meteen het spul in mijn haar had aangebracht. Maar nu komen de foto's die ik overigens goed gelukt vind, beter dan de vorige toen ik mijn rode dip dye liet zien. Mijn moeder heeft de dip misschien minder netjes gedaan als vorige keer, maar toch ben ik er blij mee. Omdat de kleur ontzettend mooi is naar mijn mening!





Nou, dat was mijn roze haar dan. Ik vind de Instagramfoto's super, mooi bewerkt zijn ze ook hé? Verder heb ik bijna 300 volgers (nouja, 284, maar goed). Ik heb nu al zin om met de nieuwe give-away bezig te zijn. Wat zouden jullie leuk vinden om te winnen? Sieraden, nagellak, just say it. Ik hoop dat er dan ook weer veel deelnames zijn net als vorige keer! Nou, ik hoor het wel en wat vinden jullie van mijn roze dip dye? Beeld: Eigen foto's

29 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wauw, echt leuk ! Wat ik wil winnen ? Haha mag dat ook een iPhone zijn, of een reisje naar New York ? Nee grapje, ik vind alles leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je haar echt heel vet! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. staat je echt superleuk!!! En het is best wel oke gedaan :). Echt leuk dat je zoiets durft! Proficiat met je volgers trouwens!

    Misschien wil je met onze giveaway meedoen?
    http://www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf zeg die roze kleur zo! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dip dye staat je echt heel gaaf! Knap dat je het durft hahaa.
    Gefeliciteerd met al je volgers! Nagellak of sieraden is altijd leuk om te winnen! :3

    Liefs lisa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een gave, roze dip-dye in je haar! Mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt gaaf! De kleur staat echt mooi in je haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Echt een mooie kleur!

    www.susanneke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's en mooi je haar =]! Ik houd van roze <3!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauuw, vet zeg!
    En wat gaaf dat je dit durft;p!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aww, heel gaaf! Staat je prachtig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt super leuk, vooral die kleur ik ben helemaal verliefd! Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aaaah, super tof! Staat je echt heel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Staat je super, wil dat ook maar laat me moeder nooit toe :(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb je genomineerd voor de Versatile blogger Award!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er zooooooo leuk uit. Wil ik graag zelf ook nog een keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt supermooi! Ik durf helaas mijn haar niet meer te verven nadat het een keertje verpest was doordat ik mahonie-kleur in mijn haar had gegooid en dat niet op blond kon (waar ik later pas achter kwam), hihi...
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. yaaay leuk :D mijn haar is nog steeds paars maar ik ga het in november ongeveer weer verven. wat het dit keer weer wordt blijft nog ff een verassing :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwie! Ik ben echt jaloers! Ik mag het niet van mijn moeder, ze denkt dat ik dan mijn haar verpest :( xox

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, het is goed gelukt! En, wat knap dat je bijna 300 followers hebt! Jaloers, haha. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, echt supertof! Ik volg je nu! Liefs Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen