Crazy Questions deel 3: Anne Solveig

dinsdag 11 december 2012 |

Hallo! Tussen al het leren en huiswerk maken door zet ik nog even een artikeltje online, alweer een Crazy Questions. Hopelijk wordt het niet vervelend, maar dat denk ik niet, want ik krijg er veel leuke reacties over! Thanks girls! Ook omdat ik de 300 volgers heb behaald. 300? 300! Ik kon het eerst niet echt geloven, maar het grote aantal staat er toch echt. Zo gaaf. Ik moet snel een give-away gaan regelen, yeah! Maar, nu weer terug naar de Crazy Questions: Anne Solveig is aan de beurt vandaag. Over haar lees je meer als je op Read more >> klikt, want ze heeft de gekke vragen ook moeten (ghehe) invullen.


Praten met Anne! http://www.annesolveig.tk/

Wat is je naam? Geef ook een cijfer voor je naam.
Mijn naam is Anne Solveig de Vries. Ik ben wel tevreden met mijn naam en het is vrij uniek! Ik geef mijn naam een 7.
 
Alles goed?
Ja! Het gaat goed. Ik ben een beetje zenuwachtig voor mijn examen straks! Ik zit in het examenjaar van mijn MBO4 opleiding en heb straks mijn eerste examen Engels, een presentatie over mijn stage.

Wat is de raarste droom die je ooit hebt gehad?
Haha, die had ik laatst! Ik was beneden en had een groot feest in de woonkamer met allemaal mensen die ik niet ken. Toen kwam er een enorm grote champagnefles en toen ik daar de kurk van af wilde haalde schoot de kurk door het plafond en door het dak.. Toen werden mijn ouders wakker en zagen dat ik stiekem een feestje gaf.. Ja, ja... Rare droom!

Heb je wel eens iets gebroken en hou oud was je toen?
Toen ik 14 was heb ik mijn sleutelbeen gebroken.. Ik was net klaar met hockeytraining en fietste naar huis, ik werd aangereden door een wielrenner..

Ben jij het meest een extravert of een introvert? 
Dat ligt er een beetje aan! Ik kan heel extravert zijn maar ook heel introvert. Ik studeer voor juf dus ik sta met grote regelmatig voor de klas. Wanneer ik dat doe kan ik heel extravert zijn, ik vind het echt leuk om er wat van te maken voor de groep. In andere gezelschappen ben ik wat meer introvert.

Wat is je lievelingsvak op school? Waarom?
Mijn lievelingsvak op school is.. Op dit moment heb ik geen leuke vakken! Ik heb de vakken Nederlands, Engels en rekenen, ik heb een project over het maken van extra rekenmateriaal en ik werk tijdens de uren Burgerschap aan een werkstuk over geld. Dan maar eens kijken in mijn stageklas: Ik vind het het leukste als ik de les mag geven, dit kan heel verschillend zijn. In een kring, in een kleiner groepje, over een spelletje, een boek, taal..

Hoe laat is het, nu je dit invult? Wat was je gisteren op deze tijd aan het doen?
Ik maak dit nu om 07:31! Ik had Luna beloofd dit in te vullen maar was het (zo stom!) vergeten. Heb het ook zo druk met de voorbereidingen van de examens.. Gisteren om deze tijd was ik nog lekker aan het slapen. Ik hoefde toen niet zo vroeg te beginnen.

Naar welke film in de bios ging je voor het laatst?
De film die ik het laatst heb gezien was de film TED, in de bioscoop met mijn vriendje. Ik had totaal geen idee waar de film over zou gaan en ik heb echt gehuild van het lachen! Ik vind ‘m super leuk! Echt een aanrader!

Wat staat nu bovenaan jouw wishlist?
Oei, ik heb wel veel op mijn wishlist. Dat is een goede camera, de Naked-paletten en wat producten van Mac! Ook zou ik nog wel een nieuwe grote munt willen hebben voor aan mijn Mi Moneda-ketting.

Maak een top 3 leukste cadeautjes die je ooit hebt gekregen.
Een top 3! Alles staat bij mij ongeveer op nummer 1.. Ik heb van mijn ouders door de jaren heen een hele mooie Vespa gekregen, die heb ik helaas niet meer.. Ik heb al mijn rijlessen gekregen en ik heb mijzelf een hele mooie Mi Moneda ketting cadeau gedaan, die ik nog bijna elke dag draag.

Maak ook maar een top 3 leukste tv-programma’s.
Ik kijk niet meer zoveel televisie, ik heb het heel erg druk! Maar ik kijk graag naar Achter Gesloten Deuren, Love In The Wild en ik vind The Voice of Holland soms ook wel leuk!




Ga je graag naar de McDonalds? Wat bestel je daar altijd?
Wie gaat er nou niet graag naar de MacDonalds? Ik kom er niet zo vaak want de Mac zit niet zo dichtbij. Ik bestel wel altijd hetzelfde als ik daar kom! Ik bestel altijd een Happy Meal met kipnuggets met barbequesaus, icetea, patatjes en snoeptomaatjes. Aan een Happy Meal heb ik echt genoeg.

Dit was het dan weer, wat ga je nu doen? 
Ik blijf nog heel even in bed liggen en dan ga ik wat reacties beantwoorden op mijn blog: www.annesolveig.tk, daarna kleed ik me aan en ga ik ontbijten. Dan is het tijd om naar school te gaan en mijn examen te doen!

Dank je Anne Solveig voor het invullen van deze vragenlijst. Als jij ook in de Crazy Questions rubriek wil, moet je me even mailen naar lunalovelyworld@hotmail.com.


11 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥