Nieuwe lay-out, weekendplannen en foto's

zaterdag 26 januari 2013 |

Halloooo allemaal, het is weekend! Ik keek er dit keer extra veel naar uit omdat ik een feestje heb van mijn vader. En daar ga ik lekker foto's maken met mijn camera. Over mijn camera gesproken: Ik heb ook weer wat foto's gemaakt, en die ga ik eens even in deze post laten zien. Dit zou ik vast wel vaker doen: Vinden jullie dat leuk? Ook heb ik een nieuwe lay-out en ik ben er zoooo blij mee! Ik weet niet of ik ooit zo blij ben geweest met een nieuwe lay-out. Wat vinden jullie ervan? Ik hoor graag jullie mening. Dan nu de foto's!


















































































































Zo. Foto één is een foto van mezelf, ik ben er best wel blij mee, hihi. De tweede foto is heel erg random: Een  fake flower in mijn kamer. Op de derde foto zie je onze kat Bella weer: Ze speelt verstoppertje, zoals je ziet.. (maar het lukt haar niet). Als vierde foto bloemen en de vijfde is ook nogal random. Een deel van mijn boekenverzameling!

Nu ik dit schrijf is het vrijdagavond en ik ga straks lekker the Voice Kids kijken en gewoon lekker chillen. Gisteren ging ik naar de tandarts en er zijn weer wat uitsteeksels in mijn mond gezet: Bleh, ik word er echt niet blij van. Alles doet weer pijn. Vervelend, 'maar ik moet er mee leven' voor een tijdje. Ik ga op het feest van mijn vader een paar liedjes zingen. Dat zal vast wat minder goed gaan, maar ik doe het toch en ga proberen mijn beugel te negeren.. Wat vinden jullie van de foto's en mijn nieuwe lay-out? 


24 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik ben echt verliefd op je layout. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je layout is echt supermooi Luna, ik ben jaloers haha. En die foto´s zijn ook zoooo mooi, echt heel scherp. Ik vind dat je dat goed kan hoor met die nieuwe camera! Veel succes met je beugel en met zingen op het feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor! :) gemaakt met artisteer?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik heb deze lay-out gedownload, en wat aangepast! En tnxx.

      Verwijderen
  4. wat een ontzettend mooie layout! Ook leuke foto's, geniet van je weekend :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's heb je gemaakt zeg! Die met jullie kat Bella is echt heel schattig!
    En wat is je lay-out mooi geworden, prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je layout zo mooi Luna <3 Maar dat heb ik gister ook al gezegd ^^ De foto's zijn ook mooi!
    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, supermooie foto's! Vooral die van jezelf en Bella zijn echt mooi! En je layout, top! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke en mooie foto's! Vroeger las ik ook alle boeken van Hoe Overleef Ik en Ezzie's Dagboek haha. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's meis! En wat is je lay-out leuk geworden.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt mooie foto's gemaakt zeg! En je layout ziet er super leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je nieuwe lay-out is heel mooi, net als de foto's. Ik ben verliefd op je header, hihi ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's! En wat een mooie lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je nieuwe layout is geweldig! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je nieuwe lay - out is erug leuk !
    en de foto van je kat is zo leuk he haha (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Luuntjeee, ik like jou layout en deze foto's!
    Vooral de foto van je kat is echt heel cute;p!
    En je header, ja dat wil ik ook kunnen.
    Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie foto's! Je word al steeds beter :) En layout is ook echt prachtig, Luna!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je layout erg mooi! Die foto van je kat is echt geweledig :)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je lay out heeel mooi! en de foto's ook! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je nieuwe lay-out is erg leuk geworden! :D

    BeantwoordenVerwijderen