Jars inspiration

woensdag 27 maart 2013 |

Ik was nogal enthousiast over het nieuwe reactiesysteem... Schijnt Intense Debate er ineens mee op te houden. Irritatie... Een paar reacties die al daarmee waren achtergelaten verdwenen dus, plus het reactiesysteem verdween gewoon. Te jammer! Nou ja, ik heb besloten het maar eventjes te laten zo en misschien ga ik een andere oplossing vinden, maar Intense Debate wordt het voorlopig niet. Vandaag een inspiratiepost met 'jars'. Wat er allemaal wel niet in een pot wordt gestopt! En dat levert dan vaak ook nog mooie, mysterieuze, leuke foto's op. Kijk maar mee!






































Deze willen we allemaal wel eten, niet? Hihi ik vind van die potten altijd zo mooi om te zien! Mensen maken er de creatiefste foto's van, dus leek zo'n inspiratiepost me wel leuk. Alle foto's komen trouwens van We Heart It. Ik ben nu vrij t/m maandag en ik hoop dat jullie ook wat vrije dagen hebben (Pasen, goede vrijdag) en daarvan genieten! 

16 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuke inspiratie :) ik heb zelf twee jampotjes opgevuld met hartjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super mooie foto's! Ik zag op weheartit ook een keer een pot met allemaal barbiehoofden erin! Hahahah dat zag er echt grappig uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk! Ik ben zo'n potjes aan het vullen met wishes! :D
    Eline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt zoveel leuks doen met mooie potten! Als je een ander comment systeem wil is het misschien een idee om over te gaan naar WordPress, via dit commentsysteem kunnen ook niet-bloggers gemakkelijker antwoord geven enzo.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooooie inspiratie plaatjes.
    Leuke vrolijke kleurtjes!
    En inderdaad, wat er allemaal wel niet in een pot gestopt kan worden..;p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah leuk zeg! Vooral die flesjes met die sterren X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super gave inspiratie!!! Beautiful. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die laatste ziet er echt zo lekker uit, maar waarschijnlijk is het heel smerig, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk zit er allemaal uit
    x

    lovetheprettylittlethingsoflife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwie, de een-er-laatste! Super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel erg leuk! Ik ben zelf bezig een flesje te vullen met van die gevouwen sterretjes, hetzelfde idee als op de foto zegmaar. Het is nog een heel priegelwerk om die dingen in elkaar te vouwen, ;)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke ideeën! Je kunt er echt veel mooie foto's mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha ahh met die vis :p Pff ik heb ook een tijdje die sterretjes geprobeerd te maken, maar het ging nooit goed. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi! :) Ik ben gek op jars :)

    BeantwoordenVerwijderen