Lookbook en een nieuw reactiesysteem

maandag 25 maart 2013 |

EDIT: Sorry, er is iets raars gebeurd waardoor het nieuwe reactiesysteem niet meer op mijn blog staat! Ik probeer het zo snel mogelijk op te lossen! Ik heb een nieuwe addiction! Lookbook.nu. Ik zag er al vaker inspiratieposts over, of dan stond er 'hype' bij een outfit. Nou heb ik besloten ook een Lookbook-account aan te maken en ik heb al twee outfits geplaatst. Je kunt me vinden op http://lookbook.nu/lunadorable (creatieve naam he, jaja). Dat ik Lookbook heb is niet het enige wat ik kom melden, maar ik ben ook happy met een nieuw COMMENT SYSTEEM! Vanaf nu kun jij je reacties achterlaten met Intense Debate. Maar ook gewoon door je naam, e-mail en eventueel website in te vullen. Ik denk dat je het wel gaat snappen! (Nu mijn nieuwe lookbook outfit)































Hype and fan me! Dat kan op mijn profiel van Lookbook. Als jij ook een account hebt, laat dan even je naam of url achter zodat ik je kan 'fannen'. En wat vind je van het nieuwe reactiesysteem? Fijn toch?

16 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuke outfit! Ik heb hem gehypet :) ik ben echt weg van je legging :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke legging:D en de laatste foto erg euk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gave legging!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! je legging is echt zo leuk en tof!
    Eline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je lookbook hebt aangemaakt. Ik zie wel intensedebate nog niet? Ik hoop dat het trouwens wel fijn bij jou werkt, ik heb het een tijd gehad en heb er alleen maar problemen meegehad. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit!
    Vooral de legging vind ik gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave legging, ik vind lookbook ook altijd erg leuk, helaas heb ik nooit iemand die foto's van me kan maken dus zet ik er nooit iets op.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke outfit! Die legging is echt geweldig :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer die supercoole legging! <3

    BeantwoordenVerwijderen