Tijdschrift tip: Flow magazine

maandag 11 maart 2013 |

Bedankt allemaal voor de reacties op mijn cover van Clown, ik word er heel erg blij van! Echt leuk om te horen dat jullie het mooi vinden. De post van vandaag gaat over een tijdschrift. Voor mijn rapport kreeg ik een abonnement op tijdschrift Flow, nou ja, ik zou drie nummers krijgen. Dat kreeg ik van mijn oma, lief! Ik vond Flow magazine altijd al heel leuk, en vandaag ga ik jullie het mooie tijdschrift laten zien. 







































Het tijdschrift staat vol met lifestyle-verhalen. Dat zijn altijd heel inspirerende artikelen. Ik kan ook altijd genieten van het uiterlijk van een tijdschrift, lettertypes, oftewel de vormgeving. Deze is in dit tijdschrift heel mooi! Ook heeft Flow magazine een leuke website, Pinterest-pagina en Twitter account vol met nieuwtjes.



Ik heb nu al 2 van de 3 tijdschriften gekregen van m'n abonnement. Het tijdschrift inspireert mij en daarom wilde ik dit even delen. Ik zou het zeker eens kopen, want je krijgt er ook altijd leuke extraatjes bij! Zoals een schriftje, boekje, foldertje. En er komen af en toe specials uit, zoals het zomer- en winterboek. Die hebben dan ook weer thema's. Echt een vrolijk tijdschrift! Je moet er wel de tijd voor nemen, omdat het best wel dik en veel tekst is. Maar ziet er leuk uit hé? 

19 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik heb ook echt een hele stapel van Flow liggen! Het is zo'n leuk tijdschrift! Leuk dat je er een abonnement op hebt :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het tijdschrift niet maar het lijkt me super handig voor een postproject!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het, ik vind het echt een heerlijk tijdschrift! Leuk dat je er een abonnement op hebt gekregen.
    Ik wist trouwens helemaal niet dat de zijkanten op elkaar aansluiten als je ze opstapelt, wat leuk dat daar over is nagedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van Flow en heb nu het Flow Simplify your life boek! erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze ga ik zeker een keer kopen. Ziet er inderdaad inspirerend uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt een superleuk tijdschrift. Ik koop hem af en toe en ik heb ook het winterboek.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tip! Ik ga hem een keertje kopen, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het juist leuk als een tijdschrift wat dikker is. Super leuk! Veel plezier nog van de laatste... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik houd van Flow! Wat een super leuk detail dat de ruggen van de tijdschriften in elkaar overlopen als je ze op elkaar legt! Een blad wat ik graag lees is Daphne's Diary.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb dit tijdschrift al vaker ingekeken in de winkel en dan toch weer terug gelegd.
    Ik weet niet waarom; hij trekt me wel maar toch ook weer net niet genoeg om te kopen..
    Toch ben ik wel benieuwd.
    Leuk blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk tijdschrift! Had er nog nooit van gehoord, leuk ook dat die wat dikker is. Tijdschriften met 30 bladzijdes, daar blader je zo door heen ;)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De Flow is inderdaad erg leuk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zijn ze hè! Ik heb ze heel lang gekocht maar sinds Zweden heb ik er geen meer gekocht.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik vind dit tijdschrift echt heeerlijk.
    soms iets te zweverig, maar zeker het kopen waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lijkt me leuk!


    iedereen mag ook mijn blog bekijken! http://placetobeyourself.blogspot.nl/ Youre welcome! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een heerlijk tijdschrift, om dingen uit te knippen.
    Ik vind het wel leuk ook de mindset waarover ze het hebben in het tijdschrift

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind de flow ook erg leuk maar koop hem niet iedere maand. Gewoon af en toe als cadeau voor mijzelf haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk tijdschrift Flow! Ik koop het ook altijd, ben sterk aan het overwegen om mijzelf een abonnement cadeau te doen op mijn verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen