Geshopt bij Kruidvat en Action

zondag 21 juli 2013 |


Een kleine shoplog vandaag. Maar ook echt heel klein, ik heb maar een paar gekochte dingen om te laten zien. Het zijn naar mijn mening wel leuke dingen, dus nooit verkeerd om ze op mijn blog te showen, toch? Ik heb geshopt bij de Kruidvat en de Action. Klik maar gauw op 'lees verder' voor de shoplog.
























Kruidvat: Essence lipstick & lipgloss In de Kruidvat kocht ik een lipgloss èn een lipstick van Essence. Ze waren in de aanbieding: twee voor 3 euro. Omdat ik altijd al een eigen lipstick wilde, koos ik ze gewoon te kopen. Had ik er meteen twee! Die paarse is ook echt een paarse lipstick. Op mijn lippen kun je het niet heel goed zien, de kleur zit een beetje tussen paars en roze. De andere is een matte, rode lipgloss, daarmee ben ik echt heel blij. De kleur blijft goed zitten en is ook erg mooi. Het matte geeft een mooi effect.























Kruidvat: Rekbare boekenkaft Volgend jaar heb ik waarschijnlijk alleen rekbare boekenkaften om mijn schoolboeken. Kaften, ik vind er niks aan namelijk. Het kost veel tijd en zo'n rekbare heb je er zo omheen. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Bij de Kruidvat zijn erg leuke, deze heb ik pas gekocht, maar ik heb er nog meer. En ik kan de rekbare kaften van vorig jaar altijd hergebruiken. Die zijn nog prima.






















Action: Neon elastiekjes Waarom raken wij elastiekjes áltijd kwijt?! Hopeloos is het. Nu hebben we er dus meer, neonoranje, -groene en -gele haarelastieken. Eigenlijk is het wel zo: hoeveel je er ook koopt, ze raken altijd kwijt. Laten we toch maar eens heel zuinig doen met deze.























Action: Cakemix voor chocoladecakejes Ik ben niet zo'n kookkoningin, dus ik doe het met een pak. Vind ik goed genoeg. Ik heb ook wel eens macarons gemaakt met een Action-pak, die bevielen goed, dus waarom zou ik dit niet proberen?! Ik wil ze zo gauw mogelijk maken, want ze zien er zo lekker uit op de voorkant.























Action: Gekleurde armbandjes
Wat een ontzettend gezellige armbandjes zijn dit! Ze vielen me meteen op in de winkel. Erg zomers! Heb je ze eergisteren al in mijn outfitpost voorbij zien komen? Dat waren deze twee. Misschien zijn het wel BFF-bandjes, toch houd ik zeker lekker zelf. Mijn zusjes hebben ook twee van die bandjes gekregen. Ik houd gewoon van de blije kleurtjes.

Wat vind je van mijn gekochte spullen? Liefs, Luna

12 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuke dingetjes! Ik heb zo'n rekbare boekenkaften van de Hema :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha 'laten we deze elastiekjes toch maar eens niet kwijt raken'. Echt zó veels te herkenbaar en drie dagen later ben je ze weer stuk voor stuk allemaal kwijt. Ik heb daarom laatst 50 elastiekjes gekocht, lol, en ik heb er nog zo'n 20 over, maaar goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen! Die armbanden zijn mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen! Die elastiekjes raak ik ook altijd kwijt, erg herkenbaar. Die zijn trouwens wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de armbandjes inderdaad erg vrolijk! Leuke aankoopjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat rekbare kaftpapier heb ik ook!! Die is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke geshopte spulletjes! Die rekbare boekenkaften wil ik ook, super handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes heb je geshopt

    BeantwoordenVerwijderen