All outfits on the blog...

woensdag 14 augustus 2013 |


  Hi! Ik zie wel vaker dit soort outfit-overzichten en die vind ik dan altijd heel leuk om te bekijken. Je krijgt een beetje een idee van iemands stijl en je herinnert sommige outfitposts van die ander weer. Ik vroeg me eigenlijk af welke outfits jullie nou het leukst vinden en zette ze op een rijtje! Mijn eerste outfits zijn niet met mijn spiegelreflex genomen, maar gewoon met mijn iPhone... Een beetje (lees: erg) amateuristisch. Maar ja, ze horen ook gewoon bij deze lijst!

Lach me niet uuuit! :'(. Dit waren mijn eerste outfitfoto's die ik op mijn blog plaatste. Nummer 4 is van augustus 2011... twee jaar geleden dus! Ik was er nog niet goed in, maar wat kun je ook met zo'n iPhone... 1: Flowers! Wel schattig toch? 2: Mooie kleurencombi vind ik dan wel weer. 3: Happy tuniekje. Leuk is die hé? 4: Knalrood vestje. Dit is best een simpele outfit.












Misschien werden mijn foto's hier ietsje beter. 5: Blauw, groen, en Uggs. 6: Weer de groene broek, nu gecombineerd met een zwart truitje met beren(??)kop. 7: Een simpele blauwe jurk. Als ik dit zo terugzie, denk ik niet: Oh, dit zou ik nu nog willen dragen. Mijn stijl is best veranderd, het is niet meer zo simpel. Toen kocht mijn moeder de meeste dingen, nu wil ik allemaal zelf bepalen wat ik draag. Maar, het is niet zo dat ik deze outfits heel lelijk vind, het is alleen niet meer zo mijn smaak. Bovenstaande outfits zijn van begin 2012.


8: Rood en blauw. Ik weet niet of ik zo'n combi nu weer zou maken, misschien. Ik vind de foto's hier wel beter worden, scherper tenminste, maar ik laat de outfit hier niet zo goed zien. 9: Camera top! Dit vond ik zo'n leuke top toen! 10: Pastel colours. Eigenlijk vind ik dit nog steeds wel een mooie outfit, ik houd van pastelkleuren. Maar ik zie er daar wel zo anders uit! Veel kinderlijker. En kijk mijn haar! Hihi. 11: Zomerjurkje. Schattig, dat jurkje heb ik laatst nog eens aan gehad! De outfits hierboven zijn ook van 2012 (maart, april, mei).









12: Schoenen! Ik had nieuwe schoenen en wilde die maar al te graag showen. Die houding had ik maar beter niet kunnen doen. 13: Hemdje. Vrolijk hemdje gecombineerd met een wit vestje en denim legging. 14: Roze shirt met print. Dit zou ik nu niet meer dragen, denk ik. 15: Gele broek & top. Deze outfit vind ik nog steeds erg leuk en beide items liggen nog in de kast! Niet dat ik ze vaak draag, hoor. Deze outfits zijn van mei en juni 2012.


16: Mooie rode jurk. Waarom heeft mijn moeder deze weggedaan?! Ik vind 'm echt leuk als ik 'm zo terugzie. 17: Back to school outfit! Mijn eerste dag op de middelbare school en dit droeg ik. 18: Simpelll. 19: Follow me on my blog. Toen wilde ik graag wat nieuwe volgers! Nee, just kidding, vond dit gewoon een leuk toepasselijk shirtje. (Outfits van juli en augustus 2012).


20: Beachy. Vind dit wel een leuke strandoutfit! 21: CHANEL! The real, duh. Nee, dit shirt heb ik ge-DIY't. 22: Simpele schooloutfit & cowboysbag. 23: Feestelijk! Dit droeg ik naar een feest. En check mijn dip-dye, oeh! Het zijn outfits van augustus, september, oktober en november 2012.


24: Englanddd! 25: Aztec trui. Van de Primark, woeii. 26: Aztec vest. Weer aztec! Ik kreeg het van mijn tante, maar vind het nu best slobberig eruitzien... 27: Maison scotch truitje. Wat was ik blij met deze aankoop! Ik kreeg er ook een leuk kettinkje bij. Hierboven de outfits van november, december, januari en februari 2012/2013.


Zijn we nog niet klaar? Uhm, nee dus! 28: Panterprinttruitje. Mooie burgundy kleur! 29: Galaxy legging! Wat was ik blij toen ik deze kreeg! 30: Neongroene broek. Love it. 31: Blauw en geel. 32: Nieuw jurkje. Ik vind het nog steeds een prachtig jurkje. Deze outfitfoto's zijn in Zweden gemaakt. Outfits van maart, april en mei 2013.






33: In Zweden! De broek kocht ik daar. 34: Matchende sokjes en shirt. 35: Vrolijke broek! En glammy gecombineerd met het shirtje en de schoenen. Bovenstaande outfits zijn van mei en juni 2013.





36: Bloemenjurkje. 37: Ook een bloemenjurkje! Haha! 38: La moustache. Deze kwam pasgeleden online, mijn moustache top, love it! Dit zijn de meeste recente outfits van juni, juli en augustus.

Wauw, ik realiseer me dat dit een lange post met véél outfits is geworden. Ik heb er zelfs nog wat gemist... Ik kan me voorstellen dat jullie het moeilijk vinden om favo's te kiezen, maar misschien springt er wel eentje voor je uit?! Ik ben heel erg benieuwd namelijk! 
Liefs, Luna

28 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat leuk om zo alle outfits eens te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je merkt duidelijk een verbetering in je stijl! Maar dat is logisch, ik heb dat ook als ik naar foto's van vroeger kijk 'hoe heb ik me ooit zo kunnen kleden??' :p btw, dat truitje met die ketting van maison scotch heb ik ook! Ik had het gisteren nog aan haha, loooove it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk!

    www.iwritecreative.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om ze allemaal te zien! Echt zo leuk die foto's uit 2011 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk om is te zien! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om de outfits nog eens terug te zien! Je kleding is wel verandert!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2, 29 en 37 vind ik heel erg leuk! Tof om je outfits te zien en hoe je er in gegroeid bent, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 36 en 37 het allerleukst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit vind ik altijd zo leuk om te zien:) Geweldig om iemands style te zien veranderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schattig die eerste aantal ootd's! Mijn favoriet is nummer 31 :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je foto's zijn er aardig op vooruit gegaan, haha! leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk om te zien! Je bent ook echt stuk ouder geworden.

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te zien hoe je stijl veranderd is! Ik kijk soms echt terug naar foto's van mij waarvan ik denk; whut? haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's en leuke blog! Ik had je nog helemaal niet eerder gezien met bloggen, ik ga je volgen! jij mij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk Luun!
    En je ziet zo ook heel goed hoe volwassen je in die jaren bent geworden, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waoh, wat veel. Hoeveel jaar blog jij al ? :o
    Ik had laatst ook zo'n overzichtje gemaakt op mijn blog. Maar jou outfit's zijn leuker :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw, dat valt echt mee, vind jouw outfits ook superleuk! Ik blog nu wat langer dan 2 jaar!

      Verwijderen
  17. Outfit 32 vind ik echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk overzicht zo! Ik vind jurkje 37 heel leuk trouwens! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om dat allemaal te zien zo! De foto's worden steeds leuker. Leuk idee om dit zo te laten zien. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk om terug te zien! Outfit nr. 31, 32 en 37 zijn mijn persoonlijke favorieten! :) Heel leuk om te zien hoe je stijl zo is veranderd door de jaren heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 28, 31, 32 en 37 zijn mijn favorieten. Maar nu ben je ook wat ouder dus heb je minder kinderkleding. ;P Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 3 23 en 32 vind ik echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen