Postproject met Elbrich: ontvangen!

donderdag 29 augustus 2013 |





Ik plaatste op 10 augustus een oproepje op mijn blog: Wie er een eenmalig post project met mij wilde doen. Ik kreeg een paar leuke reacties. Sommige meiden wilden wel met mij schrijven! Ik loten, en het werd Elbrich van xfashionmeep.blogspot.nl. We hebben post uitgewisseld en het is al een tijdje geleden dat ik haar envelop ontving, maar ik zet 'm nu op mijn blog, want beter laat dan nooit!


























Ik kreeg van Elbrich een erg leuke, rode envelop beplakt met een leuke tape. Toen ik de envelop openmaakte kwamen er allerlei leuke dingen tevoorschijn. Een brief, die ik meteen enthousiast begon te lezen, en wat leuke plaatjes die nu aan mijn prikbord hangen, hihi! Ook maakte Elbrich een briefje met liedjes die ik eens zou moeten luisteren, en ik kreeg een haarstrikje. Too cute! 

Heel erg bedankt, Elbrich! Ik heb natuurlijk ook post teruggestuurd, te bekijken op de blog van Elbrich. Misschien doe ik nog wel eens een postproject - iets voor de volgende vakantie? Ik vond het deze keer namelijk weer erg leuk! Liefs, Luna

11 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Super leuk om te zien! wat een schattig strikje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit! Misschien ga ik ook wel eens een postproject doen met iemand :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien dat je dat nog doet :) zelf heb ik het ook een tijdje gedaan, maar uiteindelijk ben ik door tijdnood gestopt. Soms krijg ik nog wel eens een leuk pakketje binnen van een lezeres als bedankje voor iets en dan is heel mijn dag weer goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Misschien het ik het ooit ook wel eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er leuk uit! Mooie foto's er ook bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Ik heb laatst een brief naar een meisje in Australiƫ verstuurd, die is aangekomen en nu is het wachten op de hare! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ziet er echt heel leuk uit! Misschien ga ik je idee ook wel eens overnemen en het eenmalig doen :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh, heel erg leuk! Altijd leuk om een keer post te krijgen he :D haha en dan bedoel ik geen reclame op naam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond het ook heel leuk!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg!

    Neem ook een kijkje op mijn site
    http://inspiiredbylife.blogspot.nl/
    Ik volg je via bloglovin ik zou het leuk vinden als je mij ook volgt!
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen