Filmpje: A day in Amsterdam

vrijdag 15 november 2013 |



Het is alweer bijna een week geleden (oeps) dat ik in Amsterdam was, maar hier is de Amsterdam vlog eindelijk! Vorig weekend was ik in Amsterdam. Ik was eerst nog niet zeker of ik dat wel leuk vond, we zouden toch geen winkel in gaan én de week erna zou vol zitten met toetsen. Maar ja, je gaat geen nee zeggen tegen Amsterdam en bovendien zouden er sterren rondlopen vanwege de EMA's (die we uiteindelijk niet hebben gezien, jammerrr!). Don't forget to subscribe, op het duimpje omhoog te klikken en kijk vooral in HD! Het filmpje kun je hier op YouTube bekijken, mocht hij het niet doen.

Wat vind jij van de vlog? x, Luna

11 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuk filmpje Luna!:) Ik hou ook echt van Amsterdam. Prachtige stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje! Ik word ook echt blij van het muziekje onder je filmpje, trouwenes! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Luna,
    Ik heb je leuke blog bekeken en ik moet ook even zeggen dat je me echt heel erg aan mezelf doet denken toen ik jouw leeftijd was! :) Je bent super leuk bezig met deze blog en je filmpjes. Keep up the good work!:D xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk filmpje luun ♥♥
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk filmpje! Ik vind het echt knap hoe je het doet, je vertelt aan een stuk door. Zou mij niet lukken ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk filmpje. Je zusjes zijn er schattig. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk filmpje, Luna! Gezellig dat je met je familie een weekendje naar Amsterdam bent geweest! De grachten zien er in het donker met die verlichting echt magisch uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk filmpje Luna! Ik was toevallig gisteren nog in Amsterdam, voor een opendag. :) Jammer dat je uiteindelijk geen celebs hebt gespot, maar zo te zien heb je alsnog een leuke dag gehad! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke video! Ikzelf kom regelmatig in Amsterdam, voornamelijk voor concerten haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. amsterdam is the city where i'm living boring and so much more!

    BeantwoordenVerwijderen