400 volgers met GFC!

woensdag 11 december 2013 |


  Mijn reactie gisteravond toen ik 400 volgers had behaald. OMG! Ja, let niet op mijn haar. En op de enthousiaste bewerking van bovenstaande collage.

Hello there! Vandaag heb ik leuk nieuws: Mijn blog heeft de 400 volgers met Google Friend Connect behaald! Dinsdag had ik 397 volgers en tweette ik dat ik bij 400 volgers een winactieweek wilde doen om jullie te bedanken. Na een uur waren het 400 volgers, niet te geloven!

Heel erg bedankt allemaal. Al een jaar (!) heb ik geen winactie gedaan. Maar nu ga ik jullie een week lang trakteren op winacties, yay! Houd mijn blog zeker in de gaten: Er zullen vier winacties online komen. Het duurt nog wel even voordat dit allemaal geregeld is, maar het komt voor elkaar. Dikke X, Luna

LOVE YOU!

26 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wauw gefeliciteerd met het halen van de 400 volgers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Je hebt het zeker verdiend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Leuke beloning voor het je mooie blog ;)
    Groetjes Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congretz girl echt heel goed gedaan!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw super goed gedaan en gefeliciteerd natuurlijk! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aahahhh wat een leuke foto Luun! Gefeliciteerd :) Wist het natuurlijk al via Whatsapp maar toch even leuk om te zien op je blog. Ben echt heeeel benieuwd naar de winacties, ik ga 'stay tuned' blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteeerd Luna! Je verdiend het zeker om zoveel volgers te hebben hihi :) Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Luun! Je verdient het:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Ik ben nummer 401 :) xMarije

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuk, gefeliciteerd.! ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!!!
    Wat leuk voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd wat goed. Leuke blog heb je, terwijl je nog zo jong bent, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!!! En leuke foto's.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met het behalen van de 400 volgers! Dat zijn er echt een hoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! Ik gun het je echt heel erg, want je bent gewoon fantastisch :)

    BeantwoordenVerwijderen