Lovely blog-list #1

woensdag 29 januari 2014 |




Welkom bij deze nieuwe rubriek: de 'lovely blog-list'! Dit houdt in dat ik vier blogs noem die ik heel leuk vind. Ik zal vooral de blogs delen die mij opvallen, bijvoorbeeld qua lay-out, schrijfstijl, originaliteit of talent, maar niet enorm bekend zijn. Ik deel graag mijn favoriete blogs met anderen en denk dat het in deze rubriek goed kan. Ik ga overigens niet te vaak zo'n artikel schrijven, verwacht één keer per maand, of twee maanden. Vandaag is deel één en als je meer wilt weten over bovenstaande bloggers, klik dan snel op 'lees verder'!



Als eerst Fashionosaur, de ontzettend vrolijke blog van Pauline! Ik heb deze blog nog niet zo lang geleden ontdekt, maar haar schrijfstijl boeit me zeker. De about-pagina alleen al is lang maar absoluut niet saai om te lezen. Ze maakt erg leuke zinnen en bedenkt zelfs eigen woorden! Pauline blogt best onregelmatig, maar voor nu raad ik je zeker aan haar oudere artikelen te lezen! Ze zijn leuk.



Demi van de Liefvoort is een heel lief meisje, ik ken haar door Natiza en sindsdien zit ze ook in onze bloggers-whatsapp. Haar blog heeft nog niet veel volgers, maar deze gun ik haar wel heel erg. Ze blogt regelmatig en meestal zie je personal updates, outfits of mooie foto's die ze maakt. Ik vind haar blog heel leuk, Demi is lekker zichzelf en zoals ik al zei gewoon een aardig meisje!


De blog van Janine, a fashion way of life, zal waarschijnlijk wel bekender zijn voor jullie. Janine blogt over fashion, wat haar blognaam al zegt! Je kunt duidelijk zien dat Janine het heel leuk vindt om met mode en combineren bezig te zijn, haar passie voor mode vind ik zo leuk om te zien. Haar (outfit)foto's zijn altijd erg mooi en zo is haar kledingstijl! Ze fotografeert best vaak een nieuwe outfit dus er is genoeg te zien op haar blog.


De laatste blog die ik wil noemen is die van Melina, Levande! Zij kan ontzettend goed fotograferen. Zo post ze mooie portretfoto's, maar ook foto's van wat ze meemaakt. Haar lay-out vind ik echt prachtig en past goed bij haar foto's. Ja, echt zo'n blog om lang op rond te kijken.

Kende jij deze blogs al? Liefs, Luna. 

21 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik kende Levande en Janine! Leuke bloggers:) De andere twee bezoek ik vanmiddag nog even. Ze klinken leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah echt super lief dat je mij noemde! Echt heel erg bedankt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende ze alle vier al en vind ze echt super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende ze allemaal al denk ik. Althans Demi ( mijn naamgenootje ) kende ik volgens mij al wel van naam, maar haar website had ik dan weer nog nooit gezien. Tijd om een kijkje te nemen dus :)
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk en lief! Ik kende alleen Demi van de Liefvoort nog niet ik ga hem na dit berichtje gelijk even bezoeken. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leu om te zien! Levande vind ik ook super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!
    Ik kende maar 2 blogs, dus ga op die andere 2 even een kijkje nemen:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal echt super leuke blogs! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ah wat een goede tips! Ga gelijk even kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, ik kende ze nog niet allemaal. Ik ga ze even bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kende ze allemaal al, behalve die van demi. Maar inderdaad leuke blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OH ik sta ertussen! Wat gaaf!!!! Ik voel me gevleid, superleuk om zo te zien :) Toen ik dit artikel aanklikte zag ik mijn foto helemaal niet staan, haha. En jup, ik ben ontzettend onregelmatig in mijn bloggen, maar als ik het doe doe ik het liever écht goed! Met extra woorden bedenken uiteraard. En ik moet mijn 'over mij' lijst maar eens aanpassen, want ik ben ondertussen 18. Jeej! Bedankt, vet lief dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je niet per se hele bekende blogs noemt, daar hebben mensen tenminste nog wat aan! Leuke blogs zijn het ook :)

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om te lezen! Ik ga eens een kijkje nemen(: Ben altijd wel in voor nieuwe blogs en vooral nu ik weer voorzichtig de stapjes in de blogwereld heb gezet. En wat is je blog mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke blogs, ik kende ze bijna allemaal ;)
    Ben Demi nu gaan volgen yeey

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kende alleen de laatste al, ga de rest eens even bekijken!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk! Ik ga ze zeker bekijken :)
    xx
    myrunwayfashionworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaa Pauline heeft echt zo'n ontzettend leuke blog, superleuke schrijfstijl :)
    En Janine volg ik ook, leuke stijl en outfits!

    BeantwoordenVerwijderen