10 feitjes over mij

maandag 24 februari 2014 |


10 leuke/grappige/vreemde feitjes over mij die je (misschien) nog niet wist.

1. Een boterham met niets erop vind ik lekker. Om gewoon 's avonds als snack te eten. En 's ochtends eet ik altijd hagelslag op mijn brood, lekker slecht maar zo lekker. Dit is ook waar: Ik krijg vaak de hik van brood. Tja.

2. Ik vind het leuk om liedjes te luisteren die eigenlijk al een beetje ouder zijn. Ik luister niet zo vaak meer naar top 40 liedjes, ik vind ze namelijk steeds slechter worden. De hele tijd van die vervelende dance nummers erin. Vorig jaar luisterde ik volop naar de top 40, nu kent iedereen alle bekende liedjes en zit ik meestal van: Uuuh, dit ken ik niet!

3. Ik heb al sinds november 2012 een beugel, maar mag deze binnenkort eruit! Ik hoop toch in april een keertje. Ik ben blij met hoe mijn tanden nu zijn, het is een hoop verbeterd.

4. Ik ben verslaafd aan de serie Orange is the New Black, liefde! Hij is al afgekeken, helaas, en nog ongeveer 100 dagen te gaan tot seizoen 2... Ik kan niet wachten! Je kunt de serie kijken op Netflix, maar hij is ook op andere sites te vinden. Heb jij seizoen 1 nog niet gezien? Foei, ga dat maar snel doen, haha. Het is een hele leuke, grappige en soms ook schokkende serie over een vrouwengevangenis en alles wat er gebeurt, maar ook over de achtergrondverhalen van alle personages en hoe ze in de gevangenis zijn beland.

5. Als klein meisje las ik altijd voor aan de knuffels. Al kon ik helemaal niet lezen, haha. Ik verzon gewoon wat bij de plaatjes. We hebben er veel filmopnamen van en dat is altijd grappig om te zien, ik had een rijke fantasie!

6. Vroeger kon ik heel makkelijk een "fangirl" worden; ik ben enorm fan geweest van Justin Bieber, One Direction, Lady Gaga, Shakira. Meestal van artiesten waarvan ik nu denk: neh. Nu ben ik niet meer zo makkelijk fan van iemand, al ben ik wel fan geworden van Ellie Goulding. Een echt goede artiest naar mijn mening, met prachtige liedjes!


7. Ik ben wel eens onzeker. Wie nou niet? De laatste tijd probeer ik het wel minder te zijn. Naar de goede kanten van mezelf te kijken en blij te zijn met mezelf, met imperfecties. Want... waarom zou je je telkens druk maken over wat anderen van je vinden? Waarom zou je jaloers zijn op anderen? Dat is toch zonde van wie je zelf bent? Realiseren dat je goed genoeg bent maakt je een veel vrolijker persoon en dat straal je ook uit. (Wat zouden jullie er trouwens van vinden een apart artikel over dit onderwerp te lezen?)

8. Aan de ene kant houd ik graag alles netjes en geordend, maar ik ben ook rommelig. Mijn laptop staat veel te vol met allerlei bestanden en mijn kast is een puinhoop, net als mijn kamer momenteel. Ik stel het telkens uit het op te ruimen. 'Doe ik morgen wel...'

9. Vroeger keek ik elke avond televisie, nu nooit meer. Alleen Expeditie Robinson vind ik leuk om te kijken, en af en toe volg ik The Voice.


10. Ik houd ervan mensen blij te maken. Iets onverwachts te doen voor iemand. Geven is toch altijd leuker dan nemen. Lekker cliché, maar toch waar. Ik vind het ook superleuk om te krijgen, hoor, maar uiteindelijk maakt geven me veel blijer! Ik zou het toch wat meer willen doen.

Dit was dan het tiende feitje. Het leek me moeilijk, die feitjes verzinnen, maar het viel nog best mee. En nu jij! Vertel me een feitje over jou in de comments! xo, Luna.

22 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuke feitjes, ik vind een boterham zonder iets op ook zooo lekker!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuk om te lezen! Die serie lijkt me echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om te lezen! Ik heb hetzelfde met die top 40 liedjes, veel ervan is echte rommel tegenwoordig. En fangirling had ik ook echt gemakkelijk, maar nu ook niet meer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg ook vaak de hik van brood, vooral van witbrood! En wat fijn dat je beugel er bijna uitmag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ontbijt vrijwel iedere ochtend met een beschuitje met hagelslag, haha! Ook niet heel gezond geloof ik :') Maar oh zo lekker!
    Wat betreft feitje 7: zeker een artikeltje over schrijven, veel meiden herkennen dit wel denk ik! (ik in ieder geval wel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha een boterham zonder iets erop lijkt me dus echt helemaal niet lekker, maar goed iedereen zijn ding natuurlijk! Mij lijkt het wel interessant om een apart artikel over onzekerheid te lezen. Iedereen heeft daar wel eens mee te kampen, en elkaar hier en daar een tip en een tric geven is nooit weg. Hmm.. een feitje over mij? Ik kan niet tegen het geluid van klittenband, daar word ik misselijk van haha.
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien! Ik kijk ook niet zoveel televisie. Komt ook omdat ik mijn vrije tijd besteed aan bloggen. Ik houd ook graag alles netjes en geordend maar soms is het ook echt een rommel bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kat, met die zonnebril. Hij is echt gewoon ontzettend awesome! ;-) Een feitje over mij: iedere maandag én donderdag zou ik beter mijn portemonnee thuis kunnen laten. School heeft wat aan mij. Die apparaten he... waar lekkers uitkomt. Man. Ik ben verslaafd. Op maandag dan... en donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ik las mijn knuffels ook altijd voor en bedacht altijd 's avonds een verhaaltje voor mijn broertje en zusje voor het slapengaan.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke weetjes Luna!
    En wat betreft die serie, ik heb geen idee van, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk artikel! Ik ben het trouwens eens met het eerste feitje:) Een feitje over mezelf ( vet lastig om nog even snel te bedenken) ik ben té doorzichtig. Iedereen ziet dingen al aan mij, voordat ik überhaupt het zelf weet van mezelf. Mijn lichaamstaal schijnt vrij duidelijk te zijn haha. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke feitjes!
    Echt grappig om dit allemaal te lezen
    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Entreprise Peinture Déco, Plus de 20 ans d'expérience
    entreprisepeinturedeco.fr
    Devis Travaux-Peintures-Peinture Renovation,Habitat 91

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Laten we maar niet over opruimen beginnen... ik ben ook een echte rommelkont, hoewel ik alles juist netjes wil houden haha! Heel leuk om te lezen! Ik wil ook nog een keer wat feitjes vertellen op mijn blog, maar dan moet ik ze eerst maar eens gaan verzinnen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke feitjes!:) en orange is the new black is zo leuk omg

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo, Luna, wat leuk om dit te lezen, je hoeft niet aan jezelf te twijfelen, Think : nobody is perfect, i am misses nobody.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om te lezen! Ikzelf noem me ook niet echt snel een fangirl van een band want ik luister zoveel verschillende bands, maar een band waar je me wel vaak over hoort fangirlen is Our Last Night :)

    BeantwoordenVerwijderen