iPhone 5 en andere verjaardagscadeautjes

zondag 9 februari 2014 |




Inmiddels is het al een week geleden dat ik jarig was, en nog heb ik de cadeaus niet laten zien... Whooops! Jullie zeiden al in de reacties dat jullie dat leuk vinden om te zien, dus ging ik eens foto's maken van mijn gekregen cadeautjes. Ik heb vooral geld gekregen, omdat ik mee moest betalen aan mijn grootste cadeau, een nieuwe iPhone. Hiervoor deed ik al 2,5 jaar met de iPhone 3GS, een verouderde iPhone zonder iOS7 die een beetje sloom was geworden. Het was tijd voor een nieuwe!















Dit hoesje is van de markt. Ik wilde een hoesje hebben totdat de hoesjes van MiniInTheBox binnenkomen, zodat-ie wat beter beschermd is. Ik ben heel blij met mijn iPhone 5, ik heb er nu al teveel op gezeten, haha. Ik vind 'm veel mooier, hij is sneller en heeft veel mooie functies! Ik vind het al leuk om 'm aan te zetten omdat het er zo mooi uitziet, haha. Spelen jullie trouwens ook Flappy bird? Het is een heel frustrerend spel, maar ik word er steeds beter in en nu is mijn high-score 36. Het kan nog veel hoger, sommige klasgenoten zitten al over de 80. Wat is jouw high-score?






Van mijn vriendinnen heb ik deze lippenstift van MAC gekregen (Satin Media). Oh, hij is zo mooi! Ik vind de kleur echt prachtig, zo donkerrood/paars en het staat me goed! De lipstick blijft lang zitten, ik wil er meer van MAC! I think I'm in love. 

Waar je mij altijd blij mee maakt? Tijdschriften. Ik vind meidentijdschriften zoals de Cosmogirl en de Fashionista leuk, maar tijdschriften als de Flow vind ik ook mooi. Ik houd er gewoon van om door tijdschriften te bladeren, met die mooie papieren en vormgeving... (Klinkt dit raar of ben ik niet de enige?)

Ook heb ik een blokje met 'hartstochtelijke luchtpost' gekregen! Hierin zitten papiertjes met een boodschap die je tot vliegtuigjes kunt vouwen en naar iemand kunt gooien, hahaha. Tof idee tijdens Valentijnsdag? Van mijn zusje kreeg ik een (draadloze) afstandsbediening voor mijn camera, zodat ik van een afstandje foto's kan maken. Dat vind ik vooral bij outfitfoto's heel handig. Van mijn andere zusje heb ik trouwens ook nog een bon van de H&M gekregen, dus jaaaj, ik kan weer kleren shoppen! De lippenstift en de nagellak die je linksonder in de collage ziet zijn niet echt. Het zijn een pen en een marker. Ik vind ze leuk, haha. Het armbandje heb ik van mijn oom en tante gekregen. Hij staat voor bescherming, harmonie en voorspoed.

Ik kreeg trouwens ook nog een muts van mijn oudtante. Ze had de muts zelf gebreid, echt leuk! Daar zat nog eens tijd in. Ik ben vergeten 'm op de foto te zetten. Sorry! Hopelijk ben ik verder niets vergeten te fotograferen. Ik ben heel blij met wat ik heb gekregen. Verder heb ik dus vooral geld gekregen, maar ja, dat is altijd handig. Wat vind jij van de cadeautjes? xoxo, Luna.

31 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wauwtch! Een iphone5 die wil ik ook zo graag... Leuke cadeautjes.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke cadeautjes! En wat leuk dat je opa en oma je een armbandje hebben gegeven met een leuke betekenis! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kadootjes, die afstandsbediening voor je camera is echt een leuk kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Give me that Iphone! Leuke cadeaus gekregen.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het boekje van hartstochtelijk luchtpost is grappig haha! En tja het hoofdcadeau blijft toch die Iphone he. Heb je de achtergrondjes van Joyce al gezien? Die zou ik zeker downloaden. Ik heb nog geen flappy bird gespeeld en ik denk ook niet dat het er nog van gaat komen aangezien het vandaag van de markt gehaald wordt heb ik gehoord.
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes! Vooral die Iphone haha:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie donkere kleur lippenstift!
    En een afstandbediening is ook zo handig ja, leuke cadeaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie cadeaus zeg! Super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kadootjes heb je gekregen en nee je bent niet de enige met het bladeren in tijdschriften!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat leuk allemaal! Ik vind de Flow ook altijd heel mooi om gewoon lekker in te bladeren haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie cadeaus allemaal!! En wat fiiijn dat je een iphone 5 hebt, lijkt me echt heel chill haha. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke cadeautjes! Ik heb ook altijd hoesjes van Miniinthebox, haha! En ik speel geen Flappybird, maar ken wel iemand met een highscore van 170 ofzo...

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb flow ook nog vastgehad! :D Laat me weten of het fijn is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet eruit als mooie cadeaus! Heel handig die afstandsbediening en dat blokje is ook echt leuk bedacht, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je leuke cadeautjes gehad, Luna! En ook nog eens een Iphone 5...GAAF!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En wat een mooie cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke cadeautjes! Ben jaloers op je iphone 5!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk en veel plezier met je iPhone, mooi cadeau :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke cadeautjes! De cosmogirl is zo'n leuk blad he. Veel plezier met je iPhone, ik wil ook een iPhone haha. En een afstandsbediening is inderdaad heel fijn voor outfit foto's lijkt me. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke cadeautjes! Die iPhone is natuurlijk super, heb er zelf ook een maar tijdschriften vind ik persoonlijk ook heel leuk om te krijgen. Ik snap precies wat je bedoeld met dat je er gewoon van houdt om door bladen met mooi vormgeving etc. te bladeren ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie cadeautjes, youre lucky!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuke cadeautjes! Die lipstick van M.A.C. ziet er erg mooi uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen