H&M wishlist + kortingscode

donderdag 22 mei 2014 |



Een tijdje vond ik de H&M niet zo bijzonder, maar de laatste tijd vind ik de winkel heel leuk en zie ik vaak leuke dingen voorbij komen. Veel trendy, mooie kleding van goede kwaliteit voor een niet al te hoge prijs. Er zijn dus zeker wat items die op mijn wishlist staan. In dit artikel mijn H&M wishlist - en iets leuks voor jullie: een kortingscode waarmee je €5,- korting kunt krijgen op je bestelling in de online shop!

Bij nummer één gaat het om het gele blousje (€24,95). Gele kleding valt bij mij het eerst op, ik vind het zo'n onwijs leuke kleur! Dit blousje vind ik erg schattig en staat dus zeker op mijn wishlist. Bij nummer twee gaat het ook om de top (€5,45). Het is een crop top, daar houd ik wel van in de zomer. Ook de streepjestrend vind ik leuk.



Nummer drie: vinden jullie deze jurk (€19,95) ook niet mooi? Ik houd wel van de maxi jurken! Deze heeft een lekker opvallend, neon kleurtje. Ook vind ik het 'uitgesneden' deel van de jurk een leuk effect geven. Geen idee of het mij zal staan, maar I like! Nummer drie: Kimono's zijn helemaal in. Ik ben nog niet helemaal into deze trend, maar deze witte kimono met een patroontje (€24,95) vind ik wel erg mooi!


Nummer vijf: daar gaat het om het shirtje - al ziet de rok er ook leuk uit! Een zomers hemdje met leuke print erop (€6,95). Nummer zes: deze sweatshort (€12,95) kwam ik laatst ook tegen in de winkel van H&M en ik vind 'm leuk, het heeft iets sportiefs en is een beetje nonchalant!


Nummer zeven: ik mis nog een mooie jumpsuit in mijn kledingkast, maar deze (€29,95) vind ik wel wat! Het is een donkerblauwe glitterende jumpsuit. Ik vind 'm heel stijlvol, toch maar eens bestellen? Nummer acht: hoe leuk is die crop top (€3,45)! Heel schattig voor de zomer, en nog vriendelijk voor je portemonnee ook! Zo'n high waisted jeansshort staat er ook erg leuk bij.

En dan nu de kortingscode! Met de kortingscode van bestekortingscode.nl krijg je €5,- korting op je gehele bestelling, hoe fijn is dat! Enjoy shopping! - artikel in samenwerking met bestekortingscode.nl.

Hoe vind jij mijn wishlist? Ga je ook gebruik maken van de kortingscode?
Liefs, Luna. 

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wauw! Hele mooie items! Ik vond H&M ook niet meer zo fantastisch de laatste tijd, maar die jumpsuit van nummer 7 zou ik toch wel erg graag in mijn kledingkast willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb H&M altijd 'wel leuk' gevonden. Niet speciaal, niet stom. (MANGO, ZARA en New Look zijn mijn favo's.) Die meloen daar op 't laatste vind ik trouwens ontzettend gaaf! Eet inderdaad niet royaal je geld op en staat leuk bij kei veel dingetjesss! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh ik vind de kanten kimono en de sweat short super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist, fijne korting ook! Toevallig heb ik net een bestelling gedaan en ben ik te laat met het invoeren van de korting. Balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke items zeg ziet er inderdaad goed uit! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond de h&m een tijdje ook niet geweldig. Ze hebben nu wel super leuke crop tops, maar ik hou daar bij mezelf niet zo van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie items! Ik wilde gebruik maken van de kortingscode op de site (1304) maar helaas doet 'ie het niet. Gelukkig had ik nog wel gratis verzendkosten. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kimono vind ik best wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke items! Ga zeker eens kijken<3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik hou van de kimono! Heb er zelf ook eentje van de H&M :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die kimono is echt super leuk! Die staat ook op mijn wishlist :D

    BeantwoordenVerwijderen