Love the trend: High in the sky

donderdag 8 mei 2014 |


'Love the trend' is een nieuwe rubriek die meerdere keren op mijn blog terug gaat komen en mijn favoriete trends laat zien. Met inspiratiefoto's en een verhaaltje over de trend. Een trend waar ik helemaal fan van ben? De platform shoes. Stoere boots, creepers, veterschoenen, of gewoon high heels... love it!





Foto's: weheartit.com. 

Dat was dan weer het portie inspiratie met high shoes! Bij de Forever 21 in Amsterdam was ik ook erg leuke schoenen tegengekomen, ze lijken een beetje op de schoenen links op de eerste collage. Alleen hadden ze dan geen rits, maar veters. Ik vond ze heel stoer, beetje gewaagd maar daar ben ik wel fan van. Ik natuurlijk passen! Het zijn best grote, opvallende schoenen, en mijn voeten zijn ook best groot: maat 40. Valt nog wel mee, maar in dit soort schoenen gaat het er dan eerder wat lomp uitzien. Althans, dat had ik. Ik vond ze toch niet mooi genoeg staan aan mijn voeten. Al vond ik ze heel gaaf, ik bleef twijfelen. 'Bij twijfel niet doen', dus ik heb ze laten staan. Weet niet of ik er nu spijt van heb of niet, in elk geval ben ik nog wel op zoek naar een paar schoenen dat er op lijkt!

In deze collages zie je twee keer Luanna voorbij komen. Zij is echt mijn inspiratie, niet alleen op modegebied. Ik ben ook enorm fan van haar make-up en haar. Het zit altijd net een beetje anders, maar áltijd mooi! Als ik inspiratie nodig heb scroll ik door haar Lookbook. Ze heeft nooit wat aan waarvan ik denk: dit vind ik niet mooi. Alles staat haar. Voor mij is het misschien een beetje over the top. Maar zoals ik net al zei: ik houd er vaak wel van. Ik vind het heel leuk als mensen anders durven te zijn met hun stijl en lekker dragen wat ze leuk vinden, en op dat gebied springt Luanna er voor mij uit.

Bovenstaande schoenen vind ik superleuk. I want them all! (All? Yeah, girls can't have enough shoes, right? Haha.) Vinden jullie de platform shoes trend net zo leuk als ik, of is dit voor jou wat uit je comfort zone? 

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. op school bij ons draagt niemand hakken dus ik zou ze niet zo snel kopen, maar ik vind ze wel mooi xx leuke blog trouwens x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies die schoenen bij de F21 heb ik ook gepast, ik vind ze ontzettend leuk! Alleen zelfde probleem, maart 40 :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er zelf niet zo'n fan van, niet persee omdat het buiten mijn comfort zone is maar meer omdat ik het er gewoon een beetje suf uit vind zien haha. Ben ook al best lang van mezelf dus als er dan nog 10cm extra bij komt vind ik dat niet zo nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die hoge soort Vansschoenen met bloementjes zien er cute uit! liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag de schoenen ook bij F21. Ik vind ze heel leuk, maar ik vind mezelf nog ietsje te jong daarvoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love it! Ik heb nu 2 paar platformshoes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie schoenen zitten er tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig dat jij dit zo leuk vind, ik vind het vreselijk hahaha. Bij pumps vind ik het heel erg mooi maar bij gympen enzo vind ik het echt niet kunnen ;p! Maar smaken verschillen toch, en gelukkig maar :D

    Liefs ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze in de hakken versie niet echt mooi, maar met gympen vind ik het wel erg gaaf uit zien. Leuk artikel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Loooove it! Hele mooie foto's heb je uitgekozen!
    Je hebt echt een leuke blog, ik volg je nu met bloglovin (:

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze gaaf! Wel 'anders', maar dat is juist leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, wat een onwijs gave schoenen allemaal! Die eerste links vind ik ook echt heel er gaaf, maar zelf zou ik ze denk ik nooit (never say never) aandoen. Die knalroze zijn ook onwijs tof en staan perfect bij die gelakte nagels, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen