Filmpje: Sunny day, easy outfit

maandag 16 juni 2014 |




Hoewel ik ervan houd om veel verschillende leuke combinaties te bedenken, heb ik ook wel eens een lazy sunday en doe ik niet te moeilijk qua kleding. Gisteren filmde ik mijn easy outfit, met ook wat beelden van de bloemen in de tuin. Het is een redelijk kort filmpje, maar wel leuk geworden! Ik raad aan in HD te kijken voor de beste kwaliteit en ik zou het superleuk vinden als je een duimpje omhoog klikt en abonneert op mijn kanaal. ♥

In het filmpje zagen jullie mijn ripped jeans. Ik heb 'm zelf zo gescheurd met een DIY van Kittehscupcakes. Ik dacht: 'ach, het is toch maar een broek van de Primark, en ik denk dat ie er ripped heel leuk uitziet!' En ja, het effect vind ik heel tof. Eindelijk mijn eigen ripped jeans en nog zelf geDIY't ook!

Hoe vinden jullie het filmpje? 

XX, Luna. 

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuk die stukjes ook van de tuin! Zo'n simpele outfit is ook gewoon het fijnste op een zondag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw knap dat je je broek ripped hebt gemaakt. Ik zou dat niet durven maar het ziet er echt leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk filmpje! Je hebt die broek echt heel goed geripped!
    XX Em

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk filmpje! Lekker simpel! Die ripped jeans is zo leuk! Ik wilde binnenkort ook zelf mijn primark broek gaan scheuren met die DIY van KittehsCupcakes haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n filmpje! de outfit is inderdaad simpel, maar het filmpje maakt het leuk om naar te kijken, vind ik:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk filmpje! Je jeans is zo gaaf, leuk gemaakt! Bij een Primark jeans zou ik dat inderdaad ook eerder doen, want die zijn net iets goedkoper, haha. Ik vind je nagellak ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen