Lovely blog-list #5

donderdag 26 juni 2014 |


Midden in mei was de vorige lovely blog-list, het leek me dus wel weer leuk om een vijfde te doen. Welke bloggers staan deze keer op mijn favorietenlijstje?


De blog van Sharon, Lovely Photography, ken ik al best een tijdje. Ik vind het een hele fijne blog om op rond te kijken. Lekker girly, leuke artikelen, en je kunt zien dat Sharon het leuk vindt om te fotograferen. De foto's zien er altijd heel goed uit! Verder komt Sharon gewoon altijd lief en spontaan over. 


Americole is de blog van Sara. Ik word altijd helemaal blij van haar video's (en de enthousiasme die ze daarin laat zien), en ook haar foto's en lay-out vind ik leuk. Een nieuwe rubriek op Americole is 'What did I wear Wednesday', waarin ze haar outfits op woensdag laat zien. Heel tof, want dan zie ik ook wat meer van haar kledingstijl (je raadt het al: die ik ook al zo leuk vind!). 


De blog van Naomi heet Little keys to happiness. Ik besloot 'm, alweer een tijdje geleden, te bezoeken omdat Naomi altijd zulke leuke reacties op mijn blog achterliet. Naomi schrijft echt superleuk: 'serieuze' artikelen maar ook gekke dingen zoals haar 'mislukte' outfitfoto's. Het is echt een hele vrolijke blog die naar mijn mening meeeer volgers verdient. Oh en: ik houd van haar outfits! Deze hierboven bijvoorbeeld, vind ik echt heel origineel gecombineerd. 


By Dagmar Valerie is de blog van Dagmar. Het gaat eigenlijk over vanalles: beauty, fashion, lifestyle, personal updates, enzovoorts. Ik volg By Dagmar Valerie nog niet eens zo lang, maar ik vind het een hele leuke blog! Ze komt echt over als een heel vrolijke en positieve meid, ondanks dat ze fibromyalgie en CVS heeft. En dat vind ik echt heel inspirerend! Zeker een mooie blog om eens op te kijken, mocht jij 'm nog niet kennen.

Kende jij deze blogs al? 

XO, Luna. 

26 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat een schatje ben je toch ook. You made my day tussen het leren door, zit middenin mijn toetsweek nu! ♥♥ Ik vind het zo leuk om te zien dat ik spontaan en lief overkom, haha! En over fotografie, daar houd ik inderdaad heeeeel veel van ;-) Ik vind jou blog ook nog echt een van de leukste om lekker rond te klikken en nieuwe artikelen te lezen, ik heb je echt zien groeien in de afgelopen maanden en dat is onwijs tof om te zien. Thank you again!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende eigenlijk alleen nog maar Dagmar's blog, daar word ik altijd erg blij van! Ze is inderdaad heel inspirerend! De andere blogs ga ik nu bekijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende ze allemaal op de blog van Naomi na. Het zijn stuk voor stuk erg leuke bloggers:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuuk! ik ga meteen een kijkje nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaawh, dit is echt zo lief! Echt alles wat je zegt. Verder had ik het al op twitter gezet, maar ik was gewoon even je blog aan het lezen, en opeens stond ik ertussen, van die 'schrikmomenten', haha. Verder weet ik even niet wat ik moet zeggen (dat is dus echt bijzonder voor mijn kletskwaliteiten) xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw zo ontzettend bijzonder! Heel erg bedankt voor je geweldige woorden en lieve vermelding op je mooie blog! Ik voel mij echt vereerd, wauw zo'n mooi compliment! Heel erg bedankt! X Dagmar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk lijstje, zo krijgen meiden ook eens een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kende ze nog niet allemaal. Die vaan Sara & Naomie wel. Altijd leuk om ze te bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kende ze nog niet allemaal, maar die van Sara en Naomi wel en die horen ook zeker bij mijn favoriete blogs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke bloggers :) Wowie, je lijkt trouwens echt op Naomi. Wel grappig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha grappig, dat had ik nog helemaal niet bedacht. Best wel een beetje ;)

      Verwijderen
    2. Nu je het zegt, daar had ik echt niet aan gedacht! Je hebt eigenlijk best wel gelijk, haha

      Verwijderen
  11. Wat een leuke blogs!
    De blogs van Sharon en Dagnar vind ik ook ontzettend fijn om te lezen. De andere twee kende ik nog niet, dus die ga ik even bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee ik kende deze blogs nog niet, Wel leuk om even een kijkje te nemen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind Sharon's blog ook super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een aantal blogs kende ik al! Ik ben ook weg van de blog van Dagmar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kende alleen de blog van Dagmar. Snel bij de andere blogs kijken. Tof dat je jouw favo blogs deelt, niet alleen leuk voor de bloggers zelf maar ook voor anderen die op zoek zijn naar toffe blogs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk lijstje! Drie kende ik al, maar Americole nog niet! Mag ik vragen hoe je die eerste foto zo hebt gedaan met dat computerscherm?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Ik hou van zulke lijstjes omdat je dan meer blogs leert kennen, geweldig<3 Ik kende alleen Dagmar, en de blog Naomi lijkt me vooral heel erg leuk!
    Binnenkort komt er ook een artikeltje online over mijn favoriete bloggers en ik zal je verklappen dat jij er ook bijstaat! :)
    X Emma
    http://byemmathings.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke post! Ik ga gelijk een kijkje nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ken die van Sara alleen, die is heel leuk :). De rest wil ik nog wel bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ken ze niet allemaal, ik ga eens een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kende de blog van Sharon en Dagmar al, de andere 2 zal ik even bekijken! :D

    BeantwoordenVerwijderen