New in: DaWanda.nl

vrijdag 12 september 2014 |


ringen
Een tijdje geleden kreeg ik de kans om iets leuks uit te kiezen op DaWanda! DaWanda is een site waar designers vanuit heel Europa hun zelfgemaakte items verkopen, wat vanalles kan zijn: er is kleding te vinden, maar bijvoorbeeld ook sieraden en woonaccessoires. Het idee vond ik meteen erg leuk en ik wilde het dus zeker eens uitproberen; uiteindelijk ontving ik deze ringen, leuke gestreepte rietjes en een notitieboekje!

Op DaWanda is echt ontzettend veel te vinden, je weet haast niet waar je moet kijken. Het notitieboekje, de ringen en de rietjes die ik uiteindelijk had gekozen, werden de dag na mijn bestelling geleverd door de verschillende verkopers, echt snel! Daar ben ik heel tevreden over. Alles was trouwens heel creatief ingepakt, echt leuk om te ontvangen!

notebook
rietjes2
Het bestelproces ging lastig, vond ik. Het was niet meteen duidelijk waar ik de vouchercode kon invullen, dat bleek pas na het bestellen te kunnen. Van elke verkoper kreeg ik ook nog eens twee e-mails, en ik moest drie keer de code invullen, dus dat ging helaas niet helemaal soepel. 

DaWanda is heel uitgebreid, en er is ook een groot verschil in prijzen. Sommige dingen vind ik erg duur - andere zijn weer lekker low price. Het was voor mij een lange zoektocht tot ik wat gevonden had, omdat veel dingen toch niet helemaal mijn smaak waren. De meeste kleding vond ik niet zo mooi. Maar ik zou jullie wel aanraden eens op DaWanda te kijken, omdat er ook heel toffe dingen tussen zitten! En kijk eens bij de DIY-tutorials, onwijs handig! Veel DIY-materialen worden op DaWanda verkocht, mocht je het leuk vinden om met Do It Yourself bezig te zijn. 

Had jij al eens van DaWanda.nl gehoord? 

In samenwerking met DaWanda. 

10 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. De sieraden vind ik erg leuk, en zulke rietjes zijn sowieso altijd cute natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt wel als een leuke site, ik ga eens kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh lijkt me echt een super leuke webshop, leuke items! Jammer dat het bestellen wat lastig ging..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke site! Die rietjes zijn superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wat een super leuke dingetjes heb je uitgekozen! Ik had nog nooit van deze site gehoord, maar het klinkt echt als een heel tof concept! Ik ga meteen even een kijkje nemen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de ringen erg leuk! Zelf had ik nog nooit van de site gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ik ga hun site eens bezoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Ik vind vooral de ringen heel erg mooi! En zoals je de webshop beschrijft doet het me een beetje denken aan etsy. Maar ik ga zeker even een kijkje nemen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke spulletjes! Die rietjes zijn echt cute :)

    BeantwoordenVerwijderen