25 dingen om deze herfst te doen

dinsdag 7 oktober 2014 |


herfst
Hello! Het is herfst - wat ik deze week echt begin te merken, het is koud! Misschien moet ik maar overgaan op mijn winterjasje als ik naar school ga. De vakantie komt er ook aan. Voor mij nog 1,5 week. Ik heb niet heel veel gepland staan deze herfstvakantie, we gaan naar opa en oma en verder zie ik het wel. In dit artikel 25 dingen die je deze herfst(vakantie) kunt gaan uitvoeren, enjoy!

1. Elke week uitgebreid in bad gaan
2. De nieuwe films in de bioscoop checken - ik ben echt benieuwd naar The Maze Runner, Pijnstillers en The Hunger Games (Mockingjay)! En er komen natuurlijk nog veel meer leuke films.
3. Je kamer herfstproof maken (hier komt waarschijnlijk nog een apart artikel over)
4. Plan een Primark-dagje en shop een nieuwe herfstgarderobe. Ik heb al zoveel mooie winterjassen van de Primark voorbij zien komen op Instagram en blogs!
5. HTML-codes of een nieuwe taal leren
6. Een week lang kledingsetjes maken voor je moeder/zusje/vriendin, en zij kiest jouw dagelijkse outfits
7. Maak een vision board voor jezelf, met dingen die je deze herfst wilt verbeteren/veranderen
8. Begin met iets nieuws, zoals een instrument bespelen, hardlopen, bloggen, gezond eten...
9. Een Tumblr-blog aanmaken met mooie, inspirerende herfstfoto's
10. Aan een nieuwe serie beginnen op Netflix - heb je een excuus om lekker vaak met je laptop, een dekentje en warme chocolademelk op de bank te liggen.
11. Ga eens chocoladefonduen. Of kaasfonduen. Zó lekker!
12. Een Halloween make-up look maken en een Halloweenfeestje geven
13. Lasergamen! Dat is zo leuk, ik wil het echt nog een keertje doen.
14. Nieuwe blogs en sites ontdekken. Rookie vind ik bijvoorbeeld echt een leuke site!
15. Veel. appeltaarten. bakken. (Als je dan de herfst niet doorkomt?!)
16. En nog veel meer recepten proberen! Kook eens een compleet diner voor je familie.
17. Begin een stylebook en plak daarin je favoriete herfstoutfits en -items uit tijdschriften
18. Alvast een wishlist maken voor Sinterklaas/Kerst!
19. Een fotoshoot doen in het bos
20. Zelf een high-tea organiseren
21. Een herfstplaylist samenstellen op Spotify
22. Een horrorfilm kijken op 31 oktober, ook al vind je het misschien eng (like me)
23. Boeken lezen, maar dan niet in het Nederlands. Mij lijkt het zo leuk om eens een Frans boek te gaan lezen! Een uitdaging, dat wel. Of schrijf zelf een boek of verhaal.
24. Vroeger in bed gaan liggen (maar dan nog wel fijn lichtjes aanhouden en lezen/een film kijken..)
25. In de herfst is het vooral fijn om binnen te zitten en niets te doen, met het geluid van de regen op de achtergrond. Happy autumn! xoxo, Luna.

16 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuk lijstje! Ik ben ook echt heel erg benieuwd naar The Maze Runner en Hunger Games. Naar Pijnstillers ben ik afgelopen weekend geweest en ik was blij verrast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke lijst, je brengt me hiermee op leuke ideeën :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke ideeën! Hier kan ik zeker wat mee de komende herfst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk lijstje! Eigenlijk moet ik zulke lijstjes helemaal niet lezen, omdat er al veel te veel op m'n to-do list staat in de herfstvakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk lijstje Luun!
    Ik ben ook ontzettend benieuwd naar pijnstillers, hoor er zoveel lovende verhalen over!
    Mijn vakantie begint as maandag en ik ben er gek genoeg echt aan toe!
    Heerlijk even dingen doen die ik leuk vind, werken en ik plan maar 1 dag in voor huiswerk, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhh ik hou zo van de herfst! Inderdaad heerlijk appeltaarten bakken en films kijken. I love it! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en inspirerend artikel! Ik zou wel heel graag een vision board willen maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke lijst! Puntje 19 herinnert mij eraan dat ik nog een OOTD moet schieten nu de bladeren zo mooi naar beneden dwarrelen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat een leuk lijstje! ik vind herfst ook echt een leuke periode

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk. Ik ga deze herfst vakantie gewoon werken. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk lijstje, en een prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat een leuk artikel! Ik moet zeggen dat een Primark-dagje voor een nieuwe herfstgarderobe best wel heel goed klinkt. :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk lijstje heb je gemaakt Luna! Vooral tegen de appeltaarten zeg ik geen nee ;)

    BeantwoordenVerwijderen