3 x je kamer herfst/winter proof

dinsdag 21 oktober 2014 |




Je kamer een beetje veranderen is altijd leuk. Ik bedacht laatst dat het leuk zou zijn om eens nieuwe modecollages te maken, gezien deze er alweer een jaar hangen. In het thema herfst/winter natuurlijk! En ik heb nog meer ideeën om je kamer helemaal klaar voor het komende seizoen te maken.

bronnen: weheartit

Collages Mijn fashioncollages vind ik misschien wel het leukste van mijn kamer. Iets wat je zelf maakt is altijd leuker. Als ik er tijd voor heb deze vakantie ga ik dus nog nieuwe maken, met mooie foto's van de herfst en winter. Je kunt foto's uitprinten, maar ook uit oude tijdschriften knippen. Hierboven alvast wat inspiratie!




Lampjes Geen winterproof kamer zonder lichtjes. Vorig jaar hing ik ook lampjes op om mijn 'rek' (zoals je hierboven ziet), en ik werd er echt blij van! Zo'n slinger met gekleurde lampjes maakt je kamer heel knus. Ik denk dat ik 'm dit jaar maar weer ga ophangen. Je kunt de lichtjes ook om je bed heen wikkelen bijvoorbeeld, of als een slinger ophangen.

bron foto's: oohlarouge / Nadia's Wonderland / vera camilla 
Polaroids Ik vind polaroids echt geweldig. Een echte polaroid camera en de rolletjes zijn helaas duur, maar het is wel een toffe manier om leuke momenten vast te leggen. Je kunt ook gewoon wat foto's plakken in Word, printen en tot een polaroid knippen. Er wat bij schrijven, ophangen met een wasknijper aan een touwtje en klaar ben je. Het lijkt me leuk dat eens te doen, heb je meteen een persoonlijke polaroidslinger! De bovenste foto's zijn van Josephine, Nadia en Vera Camilla. Vera had het leuke idee om de foto's in een boekje te plakken, ook heel schattig!

Maken jullie je kamer herfst/winter proof, en op welke manier? :)

XO, Luna. 

18 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Jaaa, zulke leuke ideeën! Ik hang ook altijd lampjes op, dat maakt je kamer echt gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ideeën, ik denk dat ik dit jaar lampjes ga ophangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Polaroids zijn zo leuk! Wil er ook graag een maar het is zo duur helaas.. Leuk artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke ideeën! Dat idee met die lampjes is echt tof, en stiekem heb ik die het hele jaar door in mijn kamer hangen, haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind van die kerstlampjes echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke ideeën!
    Ik heb al lampjes opgehangen.

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super tof! Ik ga waarschijnlijk weer lampjes ophangen en superveel kaarsjes branden! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa van die lampjesslingers zijn inderdaad zo leuk! Heb op mn nieuwe kamer van die mooie houten balken aan een schuine wand dus daar heb ik ook twee slingers aan gehangen! Staat superleuk en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja je kamer herfst/winterproof maken is zo onwijs leuk, ik heb al een tijdje kerstlampjes opgehangen en heb nieuwe foto's opgehangen. Is zo leuk om te doen, héél leuk artikel Luna!

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah wat een leuke post! Ik vind polaroirds zoo mooi! wel duur maar je kan ze ook gemakkelijk namaken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik heb een heleboel lampjes in mijn kamer hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik ga denk ik binnenkort een paar van deze ideeën uitvoeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke ideetjes! (Kerst)Lichtjes vind ik altijd echt heel leuk staan in slaapkamers, maar ik vind het altijd een beetje eng ivm brandveiligheid...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd leuk kleine lampjes in je kamer , heb standaard boven me bed kleine lampjes is echt heel warm en knus .

    Liefs
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk! Ik maak mijn kamer altijd herfstproof. Dan maak ik ook een nieuwe collage voor op de muur en zet ik weer wat bruine, roze en bordeauxrode kaarsen neer. Fijn :).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil m'n kamer ook altijd een beetje veranderen, maar dat is zo veel werk! En er staat al zo veel in en wat moet je dan weg doen en wat niet... ik raak al in paniek als ik er aan denk! Je hebt in elk geval echt al hele leuke ideeën :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo fijn! Heerlijk om de boel mooi en gezellig te maken. Kan daar echt van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik schaam me dood dat ik dit nu pas lees (ik doe veel minder met mijn blog door school ugh) maar wat lief dat je mij hebt genoemd! Heel leuk artikel!

    Liefs, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen