Outfit: Autumn is coming

woensdag 1 oktober 2014 |


autumn3Wow, het is alweer oktober. De maand van herfst, Halloween en warmere outfits. Dit is zo'n outfit, en ik vind 'm zo fijn! Lekker warm en comfy maar toch fashionable. Dit vestje was eerst van mijn oma, maar zij had 'm al zo lang niet gedragen dat ze 'm aan mij gaf. Echt lief! Het vestje heeft zo'n leuke kleur, het is echt zo'n herfst-vestje.

autumn1autumn2autumn4
Vestje: Custommade | Shirtje: Summum | Broek: Pieces | Schoenen: Nike



Als alles lukt komt er binnenkort een nieuwe lay-out op mijn blog. Ik ben wel weer toe aan een nieuwe en vind het stiekem ook leuk om ermee bezig te zijn. Ik heb verder ook een beetje nagedacht over mijn blogplannen, waar ik in de toekomst meer over wil bloggen en zo. Misschien ga ik ook wel extra stukjes in het Engels bij de posts schrijven (naast het Nederlandse hoor!). Gewoon om mijn Engels te verbeteren en ik het leuk vind in het Engels te typen. Jullie zien het vanzelf wel.

Ik ben helemaal klaar voor de cardigans-en-sweaters-dagen! En voor vakantie, Sinterklaas, Kerst. Wat minder voor sneeuw (uitglijdgevaar bij het naar school fietsen), als die überhaupt komt. Nu kijk ik weer veel te ver vooruit...

Laat me weten wat jullie van mijn outfit vinden! ♥ Loves, Luna. 

11 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leukeee foto's luun! En het vestje is inderdaad lekker herfstachtig! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah leuke outfit! bij de tweede foto lijkt het net alsof je de grond niet raakt, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke outfit, vooral dat vestje van je oma! Volgens mij heb je wel een hippe oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zie je er leuk uit! Je schoenen zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave locatie Luna! :) Je vestje heeft echt een mooie kleur. Ik ben al benieuwd naar je nieuwe layout, wordt vast heel mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit. Perfect voor de herfstmaanden! Wat grappig dat dat vestje eerst van je oma was! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke outfit en prachtige foto's!<3 Wat een schattig vestje, inderdaad helemaal herfstproof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit!
    die broek zit heel leuk wel

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne outfit! En ik ben benieuwd naar je nieuwe lay out! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen