Velvet fairytale

vrijdag 17 oktober 2014 |


velvet1
Ik heb een soort haat-liefde verhouding met mijn Forever 21- fluwelen jurkje. Ik vind 'm heel mooi en bijzonder, maar in de tijd dat ik 'm heb, heb ik 'm nog niet zo vaak gedragen. Hij is dus ook nog nooit in een outfitpost op mijn blog voorbijgekomen, maar nu werd het daar wel eens tijd voor. Met de leuke herfstblaadjes erbij vind ik het wel een sprookjesachtig geheel!

velvet3velvet5velvet4velvet2

Jurkje: Forever 21 | Schoenen: Edith & Ella | Nagellak: Essie Sole Mate | Ringen: dawanda.nl


Na vandaag is het eindelijk vakantie! Woohooo. Nog wel twee toetsen en gym overleven. Vorige week dacht ik nog niet 'wow, ik ben echt aan vakantie toe' maar deze week was best vermoeiend. Dus ik ben blij dat ik een weekje vrij heb. Heb ik ook weer wat meer tijd om aan mijn blog te werken en andere leuke dingen te doen.

Wat vind jij van mijn velvet dress? 

Love, Luna. 

19 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wauw, zonde dat je dit jurkje bijna nooit aan hebt! Hij is zooo mooi en eigenlijk is ie geweldig voor Kerst, haha. Suuperleuke outfit! Denk dat dit echt een van mijn favorieten tot nu toe is! ♥ Heerlijk dat je vakantie hebt bijna, ik voorlopig nog lang niet, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit jurkje staat je fantastisch! Die moet je echt wel vaker dragen, superleuk! :)
    Ik moet nog een weekje en dan heb ik ook een weekje vakantie, zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit echt een super gave outfit! Ik snap het wel met die haat- liefdeverhouding, dat heb ik soms ook met bepaalde kledingstukken! Wel echt een prachtig jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JE MOET HEM VAKER AAN DOEN! Nee grapje, maar hij is wel heel erg mooi! Hij staat je ook prachtig, en hij is inderdaad perfect voor de herfst. En tja, maandag begin ik weer aan school, en eigenlijk heb ik deze vakantie, weinig tot niks gedaan. Oeps.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty! Zo'n jurkje had ik vroeger voor kerstmis en voor bijzondere gelegenheden. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. AAAAH dat jurkje staat je echt super mooi, jammer dat je hem niet zo vaak aanhebt, misschien met de kerst dragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh hij is zo mooi, vaker dragen hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk jurkje. Mijn vakantie is al bijna voorbij... )-: Maar veel plezier in jouw vakantie!
    Liefs Josie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh - dit is echt een geweldig mooi jurkje :O

    Wat een kleur! Ik vind hem awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw wat een prachtig jurkje. Echt een mooie kleur en die fluwelen stof vind ik erg mooi. Leuke foto die eerste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dat jurkje is zo mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk jurkje, Luna! Mooie foto's en vooral de details, echt heel erg leuk :) Ik heb ook vaak een haat-liefdeverhouding met mijn kleding.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dat jurkje staat je echt super! Wat een leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig jurkje! Je zou hem vaker moeten dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo
    I am interested in the velour dress and body
    I could buy it from them.
    I pay what they want.
    I offer 100 to 150 euros for one.
    or what they want.
    please write to me
    greeting

    BeantwoordenVerwijderen