Filmpje: Who is most likely to.. met Jara

vrijdag 7 november 2014 |



Misschien heb je mijn filmpje met mijn zusje Irsa, de 7 seconds challenge, ook gezien. Mijn andere zusje Jara wilde ook nog wel een video met me opnemen, dus deden we nu de 'who is most likely to...' tag. Wie zou het eerst winnen met een wedstrijdje staren/haar geld uitgeven aan nutteloze dingen/etc? Klik op 'more' voor het filmpje en vergeet niet 'm op HD te zetten!



klik hier als het filmpje niet werkt.
Wat vinden jullie van ons 'who is most likely to..' filmpje? 

Love, Luna. 

6 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuk zeg! Wist helemaal niet dat zoiets bestond, echt leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je nu een tag met je andere zusje hebt gedaan! Jullie zijn het best vaak met elkaar eens in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk dat je deze tag met je andere zusje hebt gedaan! Ik ben ook heel slecht in staarwedstrijden hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen