Radbag.nl gadgets

woensdag 19 november 2014 |


radbag1 Laatst ontving ik twee hele leuke gadgets van radbag.nl. Radbag is een webshop met veel bijzondere artikelen. Tenminste, ik keek mijn ogen uit toen ik zag wat ze allemaal hadden. Dingen als een 'kras wereldkaart' (vooral heel leuk als je van reizen houdt) en een 'camper broodrooster', maar het kan nog gekker.

radbag2




Ik mocht dus wat uitzoeken van Radbag. Ik koos dit creatieve boek genaamd 'Fill in the blank' en deze mobielhoesjes. Of nou ja, hoesjes, het zijn eerder plakkertjes die je op je iPhone kunt plakken en op kunt schrijven. Een boodschappenlijstje bijvoorbeeld. Deze gadgets zijn nog vrij normaal. Er worden ook zelfroerende mokken, weglopende wekkers en gloeilampenvazen gekocht. Eh, ja. In elk geval zijn er veel grappige 'hoe bedenken ze het'-dingen te zien. Dingen die ik niet zo snel zou kopen, maar stiekem wel leuk zijn om te hebben.

radbag3
Het 'Fill in the blank' boek is een dik boek dat je helemaal zelf kunt invullen. Je hebt er vast al een idee van gekregen door de foto's. Op elke twee pagina's staat 'you are a...' (en dan bijvoorbeeld make-up artist/baker/builder etc). Je kunt de pagina's afmaken hoe jij het wilt. Daar heb je dus wel een beetje fantasie voor nodig! Het boek leek mij heel leuk, en dat is hij ook. Ik kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan. Fill in the blank - €18,95 (klik

radbag4
radbag5


Ook de 'iPhone notes' vind ik zo leuk! Het is leuk dat je er zelf wat op kunt schrijven of tekenen. Er zitten tachtig notitieblaadjes in het pakje, genoeg dus. Als je een stevig hoesje wilt zijn ze niet aan te raden, maar ik vind het idee wel erg leuk. Paperback - sticky notes voor iPhone 5 - €8,95 (klik)

Op radbag.nl zijn veel dingen te koop die je eigenlijk niet zo nodig hebt, maar het is zeker leuk om op rond te kijken. Er worden duurdere dingen verkocht zoals camera's, een popcornmachine en een mini-koelkast - maar over het algemeen vind ik de prijzen best meevallen. Ik ontving de artikelen snel en alles zag er mooi en netjes uit. Ik ben positief dus!

Kende jij Radbag al? 

12 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuke items!
    Ik vind de items op Radbag.nl zo ontzettend leuke en uniek!
    Hoe ze op sommige items komen, zo leuk, handig en uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige webshop! Echt super leuke en belachelijke ideeën haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof hoesje! Echt een origineel idee :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat hoesje gaaf zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat leuk zeg! Dat boek is zo'n leuke herinnering voor later! <3 Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat hoesje is echt apart! Leuk concept, maar ik zou 'm voor mezelf niet gebruiken, aangezien ik gewoon echt goede bescherming nodig heb voor mijn telefoon (lees: ik laat vaak mijn telefoon vallen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat Fill in the blank boek is wel heel tof! De iphone notes ook :D

    BeantwoordenVerwijderen