Februari favs

vrijdag 27 februari 2015 |


februari2
Wat is de maand toch weer voorbij gevlogen, he? Oké, februari heeft wat minder dagen, maar het lijkt zo kort geleden dat ik jarig was op 1 februari. Afgelopen maand heb ik weer nieuwe dingen ontdekt, nieuwe favorietjes die ik vandaag met jullie deel!

Nagellak / deze kleur van Face Stockholm heb ik nieuw en voor het eerst uitgeprobeerd, wat een pretty kleurtje! Een pastelblauw, of nee, eerder mintkleurig lakje. Ik heb heeeel veel zin in zomer, dus ik merk dat ik al sneller voor dit soort kleurtjes ga. Nu nog op zoek naar een witte nagellak, dat vind ik ook zo mooi en classy! Deze van Face is trouwens nr. 173.


Muziek / wat een heerlijke liedjes zijn Earned It en Love Me Like You Do, allebei soundtracks van de Fifty Shades of Grey film. Logisch dat ik niet naar die film ga (kan ook niet want 16+), maar deze liedjes vind ik wel heel fijn om naar te luisteren. Love Me Like You Do kende ik al langer (Ellie Goulding ♥) maar Earned It eigenlijk pas net, heel mooi lied van The Weeknd!

App / twee guilty pleasures: Wordfeud en Depop. Mijn oma speelt actief Wordfeud, haha, en toen kwam ik op het idee om het ook te downloaden zodat ze tegen mij kan spelen. Een paar jaar geleden deed ik ook aan Wordfeud, maar toen best lang niet meer. Depop is een verkoop-app waar ik wat kleren op heb gezet (depop.com/xxluuun), maar het is ook vermakelijk om zelf een beetje rond te kijken. 


februari3

Item / in het vorige artikel schreef ik dat ik oorbellen weer zo leuk vond, en nu kwam ik deze tegen in mijn Primark setje. Vind ze heel schattig! Op Depop ben ik trouwens de double dots tegengekomen (wist helemaal niet dat ze zo heten, oeps) en misschien moet ik ze maar gewoon bestellen.. hmm. 

Blog / ik bezoek de laatste tijd beautycrush heel graag. En ondanks dat ikzelf ben gestopt met filmpjes maken, kijk ik ze nog wel, en ook die van Sammi (beautycrush). Ze heeft zo'n mooie stijl en is zo vrolijk in haar video's, love it! Zelfs haar accent vind ik leuk, al houd ik normaal niet zo van dat echte Engelse accent.

februari1
Eten / yoghurt met granola, blauwe bessen en frambozen als ontbijt. Best way to start the day.

Boek / de laatste keer dat ik een boek las was in de kerstvakantie, en zoals meestal voor school. Maar nu had ik weer zin om iets te lezen en mijn moeder had het boek de Cirkel van Dave Eggers nog, dus daar ben ik maar in begonnen. Nog iemand die dit boek heeft gelezen? Ik heb nog zo'n 400 pagina's te gaan en kan het eigenlijk (nog?) geen favoriet noemen, maar het lijkt me wel wat!

Welke leuke blog heb jij deze maand ontdekt? 

xoxo,
Luna.

16 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Jaaaay Earned, I LOVE IT!
    Wat een fijne blog Luna:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke favorieten! Het boek lijkt me overigens ook erg interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind Love me like you do ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke favorieten! Ik ben ook helemaal verslaafd aan Love me like you do haha en wat een mooi lakje!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! De cirkel lijkt me zo'n leuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke favorieten! Dat lakje ziet er mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Earned it is echt zoo leuk liedje! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja leuk allemaal meid!
    Ik vind beautycrush ook ontzettend tof trouwens.
    En mhhh wat een lekker ontbijtje!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat boek lijkt me ook wel wat! Misschien hem binnenkort maar eens gaan lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi lakje!
    Groetjes sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke favorieten! 'Love Me Like You Do' is ook een liedje dat ontzettend vaak in mijn hoofd zat. Zelfs ben ik de film niet gaan zien, maar vriendinnen wel. Wanneer we samen zitten, is dit het eerste liedje dat ze opzetten haha! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk artikeltje met fijne favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen